Webcam mogelijk kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens12

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Hallo helpmij-ers,

Mijn webcam doet het al enige tijd niet, en na een hoop dingen te hebben toegepast. Heb ik toch maar hier aanklopt.

Mijn probleem: Mijn webcam doet het niet. Als ik in msn er op klikt zegt hij dat webcam wordt gebruikt door een ander programma.

Als ik in yawcam de webcam probeer aan te doen, zegt hij: Could not connect to device.

Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd in apparaatbeheer, en ook in programmas en onderdelen.

Heeft iemand nog tips of is mijn webcam gewoon kapot. Of ligt er miss ergens een kabel los.

Mocht het laatste geval zijn, zou dan iemand mij kunnen uitleggen hoe je een laptop uit elkaar kan halen?

Gegevens:
- Laptop
- Acer Aspire 7520G
- Webcam: Acer Cristal eye webcam

Alvast heel erg bedankt!

Gr.

Rens

doet het niet meer? of heeft ie het nooit gedaan?:rolleyes:

Bedankt voor je reactie!

Mijn webcam heeft goed gewerkt, voor ongeveer een jaar. En nu sinds week of 8 doet hij helemaal niks meer.

grt.

Rens

Laatst bewerkt:
Misschien heb je ook nog andere webcam-software geinstalleerd staan?

Want de melding dat je webcam in gebruik is al, wijst daar wel op

Misschien heb je ook nog andere webcam-software geinstalleerd staan?

Want de melding dat je webcam in gebruik is al, wijst daar wel op

Bedankt voor je reactie!

Ja dat klopt.

Nee ik heb geen andere webcam software.

Maar als ik videogeprek doe in msn, dan komt er gewoon een rood kruisje in het vak waar normaal het beeld komt. en dat wijst erop dat ik hij denkt dat ik geen webcam heb. Ook het lampje naast mijn webcam gaat niet aan, en betekent dus dat hij geen verbinding (kan) maken(maakt).

gr.

Rens

Hoe en welke drivers heb je geinstalleerd?

Ik heb de drivers via apparaatbeheer verwijderd. En ook in Start --> alle programma's daar stond ook nog iets van acer webcam

Daarna heb ik via de acer site de webcam drivers gepakt, er waren 3 verschillende en ik heb ze alle 3 geselecteerd en geinstalleerd

Gr.

Rens

Heeft er iemand nog tips voor mij?

Of is het gewoon kwestie van vervanging? Of is er een 'makkelijke' manier om te kijken of er niet ergens een paar kabels los zitten?

Gr.

Rens

Om mijn vraag weer even onder de aandacht te brengen.

Heeft er iemand nog tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan