webcam na installatie niet goed werkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirky94

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2010
Berichten
19
hallo

ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd maar nu wil ik mijn webcam weer er op aansluiten, dat is gelukt maar:
na de software van de logitech site gedownload te hebben en geinstalleerd komt er te staan in het webcam menu'tje : geen webcam gevonden of webcam werkt niet goed, en daar onder staat dan weer : controleer of de camera goed is aangeloten en klik dan op opnieuw verbinden. dit is mijn probleem en bij live messenger vind hij hem ook niet.
weet iemand hier raad mee?

gr. dirk
 
Laatst bewerkt:
hallo

ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd maar nu wil ik mijn webcam weer er op aansluiten, dat is gelukt maar:
na de software van de logitech site gedownload te hebben en geinstalleerd komt er te staan in het webcam menu'tje : geen webcam gevonden of webcam werkt niet goed, en daar onder staat dan weer : controleer of de camera goed is aangeloten en klik dan op opnieuw verbinden. dit is mijn probleem en bij live messenger vind hij hem ook niet.
weet iemand hier raad mee?

gr. dirk

Ik heb hetzelfde probleem maar bij mij werkt het wel via WLM maar niet via de logitech software!
 
Opgelost?

Dag Dirk,

Ik heb precies hetzelfde probleem, boven het topic staat opgelost, kun je mij vertellen of het inderdaad is opgelost en zo ja hoe is het opgelost?

Bedankt,

Ton.
 
Opgelost.

Voor wie er wat aan heeft:

Er miste nogal wat, door steeds maar bij het herinstalleren van oa ImageStudio en QuickCam te noteren wat er niet gevonden werd, heb ik uiteindelijk AVICAP32.dll en AVIFIL32.dll gedownload en in C>windows>systeem32 gezet, ik kreeg een foutmelding dat als ik doorging de boel niet meer zou werken, ik moest het repareren met de installatieschijf van Windows, maar die lag bij mijn dochter, dus alle waarschuwingen maar genegeerd. En, de webcam werkte, toen kwam Skype aan de beurt, die wilde een verse DirectX hebben, voor de 20e keer de computer herstarten en nu werkt alles.

Ton.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan