webcam ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
HAllo,

Ik heb een niet goed werkende webcam van Logitech (quickcam pro 3000), hij wordt niet meer herkent door windows (geen enkele versie) dus dacht ik ik bouw hem wel om naar een gewone camera, maar is dat mogelijk

Weet iemand of zoiets mogelijk is?

alvast bedankt

Ik heb al diverse versie van de software (ook die bijgeleverd was) geprobeerd, maar schijnbaar iets mis met de usb aansluiting in de webcam. dus nu wil ik hem uit elkaar halen en hem geschikt te maken voor op de tv aan te sluiten

leef je uit.. Nu doet hij het ook niet. Als het werkt is het mooi werkt t niet dan is er niet veel meer aan de hand dan er nu al is..

leef je uit.. Nu doet hij het ook niet. Als het werkt is het mooi werkt t niet dan is er niet veel meer aan de hand dan er nu al is..

Maar ik weet niet hoe, er zitten een paar stekkertjes op de printplaat, maar ik weet niet wat voor wat.

Ik heb een intercom systeem en daar zit een camera en microfoon in en die werkt maar met 2 draden, maar deze heeft er veel meer :confused:

Ik denk dat dit zomaar niet gaat lukken.
Je mist een stukje hardware, nl. je videokaart.
Je videokaart zorgt voor het beeld op je pc. Een TV heeft alleen maar een tuner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan