Webcam op internet via Active Webcam.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers, :rolleyes:

Heb Active Webcam, maar de volgende vraag kon ik niet in hun helpbestanden vinden. Mijn vraag: Je kunt de beelden van je webcam op internet zien, dit zonder de computer aan te hebben staan. Hoe kan ik dat zelf controleren.
Trouwens, hoe krijgt de webcam dan zijn signaal?
Zou iemand dat misschien in een kort bestek uit kunnen leggen

Bedankt!

Marc

Laatst bewerkt:
De software kan het wel....maar heb jij een webcam met ip adres.....dus eentje die je in je router kunt pluggen.

:shocked: Ik zou volgens Steve vreemd op zijn antwoord gereageerd hebben, welke reactie dan?

Het gaat hier niet om de installatie van een webcam, (geen hardware dus) maar om een software vraag aangaande het zonder computer te hebben aanstaan toch verbinding te kunnen hebben met de website, waar de beelden van deze webcam op te zien zijn. Niet slechts alleen de camerabeelden moeten (live) te zien zijn, maar ook de webpagina die ik via het genoemde programma heb gemaakt. Hierop zijn naast de livebeelden ook de mogelijkheden om eerder opgenomen snapshots en webcamfilmpjes te vertonen.

Mijn webcam programma is zoals eerder genoemd, ActiveWebcam.

Als reactie op Puppie; idd heb ik de webcam met een IP-adres verbonden. Hoe kan ik dat dan doen met die router?

Dank jullie voor een eventuele reactie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan