PJnijm
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 1 feb 2005
Ben al een tijdje bezig met een lastig probleem. Sinds kort knippert mijn muis tzm de laadcircel van Vista. Ik heb de nieuwste updates van ATI en drivers erop gezet, maar dat hielp niet. Ook heb ik bij services een optie uitgevinkt van ATI. Ook dat hielp niet.
Volgens Dell lag het aan de software van Pro 9000. Aangezien ik die op een andere PCI kaart had geinstalleerd heb ik deze verwijderd en het probleem was opgelost. Nu heb ik deze op een andere PCI kaart gezet van de pc zelf. Het probleem komt echter steeds terug. Nu heb ik de webcam en software geheel verwijderd en het probleem van een knipperende muis + vista circel is opgelost.
De vraag is nu wat is er mis met de software van mijn Pro 9000 van Logitech.
Volgens Dell lag het aan de software van Pro 9000. Aangezien ik die op een andere PCI kaart had geinstalleerd heb ik deze verwijderd en het probleem was opgelost. Nu heb ik deze op een andere PCI kaart gezet van de pc zelf. Het probleem komt echter steeds terug. Nu heb ik de webcam en software geheel verwijderd en het probleem van een knipperende muis + vista circel is opgelost.
De vraag is nu wat is er mis met de software van mijn Pro 9000 van Logitech.