Webcam probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daGuido0ww

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Hoi,

Als ik mijn webcam wil installeren krijg ik een foutmelding;

lolut1.png

En als ik um dan wil opstarten komt dit er te staan: Sorry, you have no video capture hardware

Kan iemand me helpen? (hij moet het doen dus ;P)

Welke webcam......
USB...wel eerst de software installeren.

Welke?
Wellicht even de juiste software downloaden van de site van de fabrikant...

Heb er een cd'tje bij gekregen, dus ik ga ervan uit dat alles daar wel opstaat...

Vertel nu eens welk merk en type.........of mogen we dat niet weten.

Nou, gezien je melding pakt hij die dus niet dus zal je op zoek moeten gaan naar een alternatief.

Maar goed, nog een keer....welke camera????

Kijk eens hier of je webcam erbij staat.
klik er dan op, & vervolgens op derode pijltjes vlak onder het plaatje van de webcam.

Laatst bewerkt:
Ik lees twee dingen.....hij heeft het over een webcam maar ook over een voipset????

Volgens mij gaat het hier over? Ik zou intuix nederland gewoon even om support vragen, of anders het bedrijf waar de set vandaan komt.

Die foutmelding stelt niets voor (de software is niet ter verificatie aangeboden aan Microsoft, wat niet wil zeggen dat de sofware slecht is ) , maar ik zie op je beeldscherm dat je wel erg veel open hebt staan. Als je alles een dicht zou zetten en je helemaal toelegt op de installatie van die cam? Op die site van Intuix wordt je niet veel wijzer (geen specifieke drivers nodig voor het apparaat), maar ze hebben wel een support afdeling.

Dan zou ik toch proberen de support afdeling te mailen of te bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan