webcam probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbecciiejj

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2013
hallo!

kan iemand mij helpen mijn probleem op te lossen?

al een aantal dagen werkt mijn webcam niet meer,
heel afentoe zag ik beeld maar dan viel hij weer weg en als ik na de app webcam ga staat er dat ik geen webcam heb,
nu ben ik zooo stom geweest en heb de app verwijdert!:eek::eek:

nu vind ik de app niet meer in de store en kan nu dus helemaal niks meer doen.
heb inmiddels wel 8.0 geupdate naar 8.1

voor wat meer info ik heb een packerd bell EasyNote LE met ingebouwde webcam

wie weet hier iets meer van?

groetjes rebecca :)

is het een packerd bell EasyNote EN LE11BZ of een packerd bell EasyNote EN LE69KB

want alleen deze 2 staan op de packerd bell website als ik voor packerd bell EasyNote LE zoek als u zegt welke u heeft kan ik u meer helpen

heb je drivers van de webcam geinstalleerd zonder drivers werkt je webcam niet tenzij windows 8 voorgeinstaleerd was toen je hem kocht en toen naar 8.1 upgrade deed dan heb je drivers al wel maar heb je ze niet zeg even met welke bit computer je hebt

heb je 64bit?? op de website van packerd bell staat

Windows® 8.1 64-bit
Windows® 8 64-bit
Windows® 7 64-bit
Windows® 8 64-bit [upgrade from Windows® 7]

haha ik heb niet zo heel veel verstand van computers.
ik heb de laptop gekocht met windows 8 erop en net geupgrade naar 8.1

eerder deed de webcam het wel toestraks deed de webcam het ook heel f iets van 5 seconden en toen ging ik naar de app webcam en toen stond er dat er geen webcam aangesloten was en toen heb ik de app verwijderd

dankje
ik heb geen cd erbij gekregen.. ik denk omdat de webcam is ingebouwd. en de app vind ik niet meer

heb je de app in windows 8 of win 8.1 in de store gedownload?? als hij in store is gedownload kan je hem terug vinden wat je download hebt anders moet je de naam van de app weten of in je windows old volder in c:/ kijken

kan het dat de app niet meer te krijgen is?

hij hete gewoon webcam,
heb net ff vanalles doorgezocht met apps die ik al eens heb geinstaleerd maar ik zie de app ook daar niet tussen staan

was het een app of een programma via internet gedownload heb je hem wel volledig verwijderd of heb je hem alleen van de strat screen weg gehaald en toen niet meer kon vinden

in de store/winkel kan je kijken naar je apps ga in de store klik op rechtermuisknop dan de middelste knop mijn applicaties en daarna staan al je apps oud of nieuw of verwijderde apps die je ooit gedownload er in

staat hij er niet kijk is hier ga naar de start scherm en klik op de linker onderpijl om alle apps/programmas te zien die op je computer nu staan alles apps/programmas

en had je hem bij windows 8 wel en na 8.1 niet meer ga is naar mijn computer en dan naar de c schijf (c:) en dan helemaal onder naar windows.old en niet windows daar staan alle apps van windows 8 in jou geval opdat je van 8 naar 8.1 heb geupgrade maar kan ook win7 enz instaan

Ik had de driver geinstaleerd wat je zei.. ik moest de laptop opnieuw opstarten maar hij start niet meer op. Nu moet ik men pc vernieuwen dus dat duurt nog ff...ben nu op de telefoon

bij drivers installeren moet de computer opnieuw opgestart worden dat doet de driver als hij klaar is maar maar hij start niet meer op is wel heel raar komt de start up screen van de laptop wel niet van windows zelf maar van de laptop

Ik moest de laptop vernieuwen ofzo iets.. hij is nu nog aan het laden maar start wel weer op.. ik wacht dit ff af en dan zie ik het wel :)

als er geen drivers opstaan van webcam dan zegt ieder app zoals skype of op internet een chat site geen webcam gevonden of geen webcam geinstalleerd mijn webcam deed het ook niet meer na dat ik van 8 naar 8.1 geupdate had dus driver van de website van trust geinstalleerd en hij deed het weer miscieh wel op desktop pc mischien ook bij jou zelfde probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan