webcam problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fwzeper

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2004
beste allemaal

Bij het installeren van mijn webcam een msi starcam 370i krijg ik de melding dat de software niet voldoet aan het windowslogo-test waardoor de software niet wordt geinstalleerd heb al nieuwe driver geprobeerd zonder resultaat

wie weet raad

gewoon doorgaan met installatie is geen erge error

Mike

[helaas kan dat dus niet!! heb geen keuze om door te gaan!!!!???

Installeer eerst de software en dan de cam insteken.

heb ik gedaan maar lukt niet. krijg dan een melding dat de drivers niet geinstalleerd zijn!!

Laatst bewerkt:
Vertel eens stap voor stap hoe je die software installeerd?

wecam problemen

Als ik de cd-rom er in doe krijg een een scherm met instaleer webcam. Als ik dat doe begint de installatie maar krijg daan aan het eind deze melding en kan dan dus niet meer verder. Als ik dan dus de webcam er in doe herkent windows deze wel , maar kan hem niet installeren ivm ontbrekende drivers. Die zijn namelijk niet geintalleerd

Laatst bewerkt:
Je hebt winxp.
Doe een systeemherstel van voor dat je begon met die webcam.
Installeer de cd en nadien pc uitzetten en opstarten, webcam aansluiten en dan worden de eventuele drivers geïnstalleerd.

heb ik alllemaal geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding Ook na systeem herstel en weer opnieuw installeren van de drivers zelfde melding Na het uitzetten van de computer zijn de drivers nog steeds niet geinstalleerd zodat ook deze melding steeds weer terug komt
het schiet niet erg op zo!!

Kijk eens bij apparaatbeheer of je usb-poorten wel inorde zijn.

Heb ik gedaan! dat is niet het probleem apparaat wordt door windows wel herkent op alle USB poorten maar drivers worden niet gevonden voor verdere installatie.

Ga in het configuratiescherm naar hardware en laat die zoeken op aangesloten hardware en probeer van daaruit je drivers te installeren.

jean42 zei:
Ga in het configuratiescherm naar hardware en laat die zoeken op aangesloten hardware en probeer van daaruit je drivers te installeren.
Ik ga dat proberen je hoort nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan