ik ben op zoek naar een webcam programma die onderling met elkaar verbonden kan worden door midel van een gebruikersnaam en wachtwoord.
een programma die geinstallerd wordt op een server waar een webcam (of meerderen) op zitten en deze daarmee uitzenden.
uitzenden als een mpeg (zo dat het met windows media player te zien is)
dat verbonden:
het zelfde programma ook op een andere locatie en hier dus verbinding tussen.
dat de webcam van daaruit ook te zien is.
(extra mirror)
zoiets heeft dat programma "webcam7" ook. maar dat vind ik al helemaal niets.
gewoon afspeelbaar met media player.
en owjha ook maximaal aantal kijkers instelbaar.
het maken van een asx of wax file is niet zo lastig. hier zet 'k dan de 2 url's in wanneer de 1 vol is met kijkers wil ik dat de backup mirror (van die andere locatie) dit overneemt.
ik gebruik nu al een tijd windows media encoder, maar deze heeft een maximaal van 5 gebruikers.
en een adsl upload is al niet veel daarom zoek ik z'n programma die het ook als extra mirror maakt vanuit een andere locatie met de zelfde software.
een programma die geinstallerd wordt op een server waar een webcam (of meerderen) op zitten en deze daarmee uitzenden.
uitzenden als een mpeg (zo dat het met windows media player te zien is)
dat verbonden:
het zelfde programma ook op een andere locatie en hier dus verbinding tussen.
dat de webcam van daaruit ook te zien is.
(extra mirror)
zoiets heeft dat programma "webcam7" ook. maar dat vind ik al helemaal niets.
gewoon afspeelbaar met media player.
en owjha ook maximaal aantal kijkers instelbaar.
het maken van een asx of wax file is niet zo lastig. hier zet 'k dan de 2 url's in wanneer de 1 vol is met kijkers wil ik dat de backup mirror (van die andere locatie) dit overneemt.
ik gebruik nu al een tijd windows media encoder, maar deze heeft een maximaal van 5 gebruikers.
en een adsl upload is al niet veel daarom zoek ik z'n programma die het ook als extra mirror maakt vanuit een andere locatie met de zelfde software.
Laatst bewerkt: