Webcam site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeoGenic

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Vraagje...: Hoe maak ik een webcam site, hoe plaats ik zo'n cam op mijn site zodat anderen me kunnen zien. Heeft iemand een link waar ik zoiets kan nalezen, of weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?

Kijk hier even.

Nog een keer hieronder.

Laatst bewerkt:
EnglishNederlands
Een webcam maken

Wat is een webcam?

Een webcam toont op een webpagina een serie beelden die voortdurend worden bijgewerkt. Dit bijgewerkte beeld wekt de indruk dat men het gebied in het camerabereik live bekijkt. Beelden kunnen één keer per seconde bijgewerkt worden, maar worden meestal één keer per minuut bijgewerkt.

Een webcam is een leuke manier om elk gewenst moment mensen en plaatsen aan anderen te laten zien. Men kan u gedurende de dag zien werken of een kijkje nemen in uw aquarium. Richt uw camera op een beroemd monument, zodat andere mensen er een bezoekje aan kunnen brengen... u wordt alleen begrensd door uw verbeelding.

Gebruik voor meer persoonlijke communicatie of voor een grotere controle over wie uw camera ziet één van de toepassingen voor Instant Messaging via video die met uw Logitech-camera werken.

Hoe kunt u een webcam maken?
De gemakkelijkste manier om een live webcam te maken is door een webcam-provider te gebruiken. Deze toepassingen geven u alle gereedschappen die u nodig heeft om uw eigen webcam in te stellen en uit te voeren. Aangezien uw webcam onderdeel is van een webpagina, moeten uw webcam-beelden gehost worden. Dit kunnen providers voor u doen en zij zullen u koppelingen naar uw webcam bieden voor vrienden en helpen u misschien om uw webcam te publiceren, zodat anderen hem kunnen bekijken.

Uw webcam instellen is zo gemakkelijk als 1, 2, 3...

Bekijk hieronder de webcam-providers die we bieden
Kies een provider die het beste voor u werkt
Volg de instructies van de provider om uw webcam in te stellen en te configureren
Start uw webcam en het plezier kan beginnen!

Webcam-providers
WW.com (voorheen camarades) WW.com is één van de oudste en grootste webcam-gemeenschappen op het internet. Dankzij de gratis, gebruiksvriendelijke software op WW.com kunt u uw persoonlijke webcam binnen enkele minuten instellen.

Wettelijke afwijzing:
Wanneer u een van de bovenstaande koppelingen bezoekt, gaat u naar een website die door een andere partij wordt bestuurd. Logitech is niet verantwoordelijk voor enige informatie of inhoud op andere sites en enige informatie die u automatisch of anderszins verstrekt, wordt geregeld door het beleid van de andere partij.
© 2003 Logitech, Inc. venster sluiten x

Bron Logitech Webcam software

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan