Webcam Sweex WC060

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicxpert

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2006
Ik probeer mijn Sweex webcam WC060 te installeren. Ik heb Windows 7 Ultimate. Tijdens de installatie vraagt het installatieprogramma om mijn webcam aan te sluiten. Als ik het doe geeft het installatieprogramma na even zoeken aan dat de webcam niet gevonden wordt. Ik heb alle USB aansluitingen al geprobeerd. Wel wordt de webcam gewoon door de computer gevonden en automatisch geinstalleerd. Helaas kan ik dan de webcaminstellingen en de snapshotknop niet gebruiken. De Sweex helpdesk heeft geen oplossing, behalve dan het ding in te ruilen. Iemand anders misschien?

Laatst bewerkt:
hij zal wel kapot wezen dus omruilen dan he :o
en weet ook dat SWEEX geen goed merk is ,logitech en microsoft zijn de betere merken:o

Sweex

hij zal wel kapot wezen dus omruilen dan he :o
en weet ook dat SWEEX geen goed merk is ,logitech en microsoft zijn de betere merken:o

Misschien is Sweex minder goed, maar mijn vorige webcam was ook een Sweex en dat ding heeft het zes jaar perfect gedaan. De kleuren waren ook beter dan de Logitech die ik ook heb gehad. Helaas werkte de oude Sweex niet met Windows 7 en heb ik een nieuwe WC060 aangeschaft. Qua beeld ook mooi HD kwaliteit beeld en met ingebouwde microfoon, maar helaas het probleempje met installeren. :(

Opgelost

Ik ben er toch maar mee naar de winkel gegaan. Daar even geprobeerd en daar deed ie het ook niet. Nieuwe gepakt en die deed het wel. Probleem opgelost.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan