webcam thatten tegelijkertijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rietvinkje

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
hallo hier ff een vraag over
ik chat op een site op internet waar ik tegelijkertijd ook de cam aan heb staan,maar tekens staat de cam vast en moet ik opnieuw weer in de that als ik dan de cam weer aan melt ik wil gaan chatten staat het beeld weer vast.ik heb een melding gekregen van flach 8 ik weet niet of dat het probleem is.als juli het wel weten zouden juli mijn dat kunnen vertellen hoe ik dat kan oplossen
gr rietvinkje

hoi boeing 737
bij het openen van dat bestantje staat er:
the following applications neet to be closed before the
adobe flash player plugin can be installed
hoe kan dat nou en wat nu
gr rietvinkje

en in het witte vlakje staat bij het openen......firefox
en een knop......try again maar die doet niets

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is lastig te beoordelen hier vandaan. Ik zou zeggen, herstart je PC, zorg dat er geen enkel programma automatisch mee opstart en ga da dan met Internet Explorer (als je die ook hebt) naar die Adobe-site. Klik dan op "Download now". Wil het nu wel lukken?

de volgende bestanden staan op de computer
adobe flash player activex
en
adobe flash player plugin
en staat in mijn lijst bij software maar er staan bij alle 2 niet achter hoe
groot het bestand is.en nog werk mijn webcam niet......ja hij laat ff beeld zien
en dat doet hij ook bij messeneger.
gr rietvinkje

Heb je bij de webcam ook een CD gekregen om te installeren? Vaak moet je beginnen met die installatie vanaf de CD, maar dan mag de webcam nog niet in een USB-poort gestoken zijn, het wordt dan aangegeven tijdens die installatie, wanneer de webcam aangesloten mag worden. Heb jij dat zo gedaan? Zo ja, dan heeft zo'n webcam vaak een apart soort configuratieschermpje, heb je daar ergens een snelkoppeling voor staan? Bijvoorbeeld in het Systeemvak in je Taakbalk, naast de klok?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan