Webcam Toshiba Satellite C660-115 Windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

BertieR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Ook bij mij stopte de ingebouwde webcam na een tijdje. Het OS herkende ook geen webcam meer. De laptop teruggebracht naar BCC (garantie). Daar hebben ze de webcam, door alle PC-besturingssoftware opnieuw te installeren, weer aan de praat gekregen. Nadat ik aanvullende programma's had geinstalleerd was het opnieuw mis.
Ik heb Toshiba gebeld met de vraag of er iets fout zat in hun software of in de hardware.
Zij gaven aan dat hun daarover NIETS bekend was! Ik kreeg het advies om alsnog recovery-DVD's te maken met de Toshiba Recovery Media Creator en daarna de besturingssoftware weer opnieuw te installeren.
Daarvoor moet alle data van de laptop worden "geback-upped". Dat kost weer zeeen met tijd en daar heb ik niet zoveel zin in!
Is er iemand die een makkelijker oplossing heeft (en dan niet aankomen met " het plaatsen van een externe webcam")?

Laatst bewerkt:
@BertieR: Welkom op Helpmij:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.Inbreken/meeliften is niet wenselijk(lees: niet toegestaan)op Helpmij.nl.
Daarbij... zou jouw probleem wel eens van andere aard kunnen zijn als van dat andere topic.

Succes met je vraag:thumb:

Nog geen reactie!

Er heeft nog niemand gereageerd!
Ben ik de enige die met dit probleem worstelt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan