webcam toshiba werkt niet bij msn en skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

gierr

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
hallo, ik heb laatst een laptop van toshiba aangeschaft met een ingebouwde webcam. Nu wil ik deze webcam is starten bij msn maar vervolgens krijg je een een voorgeprogrammeerd plaatje te zien. Ik heb nu geen idee of ik deze webcam nog moet installeren en ik zou ook niet weten hoe.

ik heb net gekeken maar ik zie er niet echt iets tussen op de toshiba site. Ik zou verder niet weten hoe ik de webcam aan de praat moet krijgen bij configuratie

bij apparaatbeheer staat het apparaat gewoon ingeschakeld en er staat ook dat de stuurprogramma's al geinstalleerd zijn.

Laatst bewerkt:
Verwijder het apparaat in apparaatbeheer en start opnieuw op. Als het goed is worden de drivers opnieuw geïnstalleerd.

Kijk eerst even onder alle programma's en de Toshiba map. Dan bij hulpprogramma's staat Toshiba Webcam toepassing, deze even starten om te kijken of de webcam het echt werkt.
Ook is het interessant als u Mcafee en Windows Live samen gebruikt. Dus als je nog de proef versie van Mcafee er op heb zitten dan weg met die hap.

Als je toch er voor betaalt dan volg de instructies op deze pagina http://service.mcafee.com/faqdocument.aspx?id=TS100601

Ik heb de webcam al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd dit heb ik ook een keer gedaan met de drivers van de site van toshiba. Ook heb ik de proefversie van mcafee eraf gegooid. Sinds ik de webcam opnieuwe geinstalleerd had krijg ik een ander standaardplaatje als ik hem opstart. Het lampje naast de webcam gaat gewoon branden maar als je op filmen of foto maken drukt komt constant hetzelfde plaatje te voorschijn.

Aha! Ik weet het! Geloof ik. Maar het word lastig, in de camera instellingen staat de "Lens" ingeschakelt. Om dit te wijzigen zou je de effecten van de Toshiba webcam moeten openen (links van het scherm zit meestal de verborgen balk en 3de optie van boven) en dan effecten. En dan een van de tabbladen, zou het de laatste moeten zijn en dan lens in of uit schakelen als optie hebben. Sorry voor de late antwoord!

Laatst bewerkt:
Aha! Ik weet het! Geloof ik. Maar het word lastig, in de camera instellingen staat de "Lens" ingeschakelt. Om dit te wijzigen zou je de effecten van de Toshiba webcam moeten openen (links van het scherm zit meestal de verborgen balk en 3de optie van boven) en dan effecten. En dan een van de tabbladen, zou het de laatste moeten zijn en dan lens in of uit schakelen als optie hebben. Sorry voor de late antwoord!

Ik had niet gedacht dat het zo makkelijk zou zijn, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan