Webcam trouble met msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

klementino

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2007
Hoi, ik heb mijn opa voor zijn verjaardag een webcam gekocht(hij gebruikt ook msn).
ik heb alles goed gedaan: stuurprogramma installeren, webcam instellen bij msn
nou heb ik een probleem
bij de webcam app (Amcap) geeft het beeld probleemloos weer. Ook bij het instellen van de webcam bij msn geeft ie een prima preview, ik ben zelfs uitermate tevreden over de kwaliteit. Maar als ik nou op welke mogelijkheid dan ook de webcam wil inschakelen in een gesprek, dan geeft ie aan dat ik de uitnodiging anuleer omdat de webcam al in gebruik is of dat hij niet is aangesloten. Beide is niet het geval, de webcam geeft zelfs aan niet actief te zijn(de blauwe led bovenaan staat uit!). Ik snap er niks van, ik heb msn al opnieuw geinstalld en ook het stuurprogramma al. Ik werk met de nieuwst windows live messenger, het gaa tom een Trust WB 3320X Webcam, en ik heb de nieuwste stuurapp gedownload op de website van trust. Ik gebruik ook windows xp met sp2 of 3(dat weet ik niet omdat he tniet mn eigen pc is, t kan ook best dat 3 niet bestaat, heb ik iets over gehoord, en gebruik zelf ook niet;))

Kan iemand bij helpen? Groet Kevin

wel eerst de software geinstalleerd en als erom gevraagd word de webcam pas aan gesloten???
nou ben ik niet zo erg te spreken over het merk TRUST ,omdat er veel mensen zijn met problemen met hardware van dat merk,ja het is goedkoop dat is het enige
nou probeer het op de manier zoals ik zeg en
succes maar he

ja ik heb eerst de software geïnstalleerd en daarna pas aangesloten(de eerste keer in ieder geval zonder de software herkende de pc hem niet;)) alleen wanneer word er volgens jouw om gevraagd? bedoel je als ik bij Apcam zit of in MSN?

nou word ie helemaal leuk,
ik probeer nog eens zoals jij beschrijft. alles eraf gegooid, webcam uitpluggen
opnieuw installen en webcam erin. er werd trouwens niet gevraagd tijdens de installatie om het inpluggen van de webcam. in het boekje staat ok dat je dat pas na de installatie moet doen, en dan moet wachten tot ie auto installeerd(usb device).
daarna lukt he twel met de microfoon die er in zit, maar de webcam moet ik opeens eigenhandig installeren. Ik heb zo ongeveer alle opties geprobeerd en daarnaast ook nog eens verschillende usb-poorten gebprobeer maar hij doet het niet. Het statuslampje brand wel constant. Ik denk dat ik hem maar terug ga brengen en een logitech neem(die quickcam of zo die in dezelfde prijscategorie zit. of is dit een afrader(graag snel antwoord anders kan ie niet meer terug;))

logitech is een goeie beslissing van U ,trust is namelijk zoals wij zeggen BAGGER

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan