webcam/tv <== still hot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiborv

Inventaris
Lid geworden
22 apr 2001
Besturingssysteem
Windows, Linux
Office versie
365
Leuk die webcamfunctie in MSN, helaas niet in te stellen. Ik heb een TV-card en een webcam, beide werken 100%

Als ik de Webcamfunctie inschakel in MSN dan ziet de andere partij (en ik natuurlijk ook) het beeld van de TV, heeft natuurlijk wel wat maar is niet de bedoeling.

Reeds de volgorde van installatie omgedraaid zonder succes (tip vanuit chat).

Wie weet hoe/waar dit aan te passen?

windows messenger >> Extra >> Wizard audio afstemmen >> bij het tweede scherm kun je de camera selecteren. Misschien daar TV kaart ingesteld? Te wijzigen in webcam?

Nee, dat heb ik al gedaan, ik krijg geen keuze, alleen geluid enz.

Configuratiescherm? scanners en camera's? staat daar de tvkaart ook bij? staat die als standaard ingesteld?

of anders Configuratiescherm >>systeem >> apparaatbeheer. Daar zullen de TVkaart en de webcam wel weergegeven staan. Daarf misschien TVkaart selecteren, rechtermuisknop en "uitschakelen" aanvinken??

Ja, uitschakelen heb ik al geprobeerd, dat werkt wel. Ik vind dat echter geen optie, ik wil t.v. kunnen kijken en kunnen MSN'en op mijn manier. Met gewoon alle periferie aan.

Opgelost. Nieuwe versie van MSN geïnstalleerd, nog geen verbetering, wel het keuzevakje maar alleen de TV-card als optie.

Webcam gedeïnstalleerd en herinstalleert.. Gaan met die
banana.gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan