webcam voor wedstrijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Ik zou graag een webcam willen gebruiken om wedstrijden via live stream.

Hij hoeft alleen beelden weer te geven, geen geluid.

De bedoeling is "live" honkba wedstrijd uit te gaan zenden.

Vragen:
Wat voor camera heb ik nodig
welke software heb je hiervoor nodig
Is dit gemakkelijk op te zetten
Wat heb ik verder nodig

het beste is om een tv tuner te kopen die op een pc kan aangesloten worden en die te installeren en daarna met de software die te starten en daarna je analoge tv kabel aansluiten en daarna kan je analoog kijken op pc/laptop als dat lukt ga naar new.livestream.com/live-video-tools en download de Software Encoding log in kies je kanaal kies onder bij de 2 balleken bij de eerste boven balk van onder de tv tuner en daarna de onderste de geluid van de tv tuner en klik op go live en je kan live tv kanalen streamen

heb je een smartcard ingang en een smartcard stop je smart card er in en open een software die daarvoor bestemd is en download Software Encoding via new.livestream.com/live-video-tools log in kies je kanaal kies onder bij de 2 ballken bij de eerste boven balk van onder de programma waar smartcard is en daarna de onderste de geluid van de programma waar smartcard is en klik op go live en je kan live uitzenden

of koop een iptv pakket met de kanaal van waar er honkbal wedstrijden zijn en open de iptv met de bijbehorende programma of met vlc player en daarna download je Software Encoding via new.livestream.com/live-video-tools log in kies je kanaal kies onder bij de 2 ballken bij de eerste boven balk van onder de programma waar je mee iptv kijkt of vlc is en daarna de onderste de geluid van de programma waar je iptv mee kijkt of vlc is en klik op go live en je kan live uitzenden via livestream.com

of je moet met je telefoon de app via appstore of google play livestream app downloaden daarna aanmelden en dan kanaal maken en dan de telefoon tegenover de tv zetten tot dat het beeld van de tv goed te zien is en als dat is volume iets harder zetten en daarna uitzenden

of koop een goede microfoon of gebruik van de laptop als die ingebouwd heeft koop een goede hd webcam tenzij laptop al heeft gebruik je die ga naar new.livestream.com/live-video-tools en download de Software Encoding log in kies je kanaal kies onder bij de 2 ballken bij de eerste boven balk van onder de tv gekochte webcam of ingebouwde en daarna de onderste de geluid van de microfoon en of ingebouwde en zet je webcam of laptop zo zodat je je tv ziet zonder rand van tv alleen de kanaal en klik op go live en je kan live tv kanalen streamen

dit zijn de mogelijk heden die ik weet

Bedankt voor je reactie.

Weet je wat voor hd webcam ik het beste kan nemen. Het is de bedoeling om met 1 camera plaatsen en daardoor het gehele veld te overzien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan