Webcam, welke websites hebben toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wjkok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Een tijd terug ben ik bij toeval een keer tegen gekomen welke websites toegang hebben tot mijn webcam.
Daar kon ik aan geven of het toegestaan is of niet.
Iemand een idee waar ik dit weer terug kan vinden?
Het is een webcam die in het beeldscherm van een laptop zit.Heb bij de eigenschappen van de usb-poort gekeken maar dat was het niet.

:confused: Maar is het niet beter webcam tijdens laptop of PC gebruik dat je afplakt en/ of hoesje over plaatst ??:confused:
Op andere kant ooit in verleden heb ik gehort dat je sites-toegang tot jouw webcam via Flash manager regelen kan ....:confused:
a5ht0.jpg
<<--...bedoel je dat ??

KLIK -->>http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager02.html

P.S. Kijk maar even andere beveiliging's instellingen ook ! ! :D en op eigen behoefte's stel je ze aan ..:thumb:

Laatst bewerkt:
Nope niet wat ik zocht. Ik ben het een keer in het configuratiescherm tegen gekomen volgens mij.
De tip was wel handig. Aan gezien meerdere mensen de laptop hier thuis gebruiken heb ik zelf geen complete controle over het gebruik ervan
en gebruik skype voor me werk. Afplakken is dan niet echt een optie

:( Helaas moet ik je vertellen dat website's tot je webcam toegang alleen maar zo blokkeren kan ...er is geen andere manier .....:confused:
-------------
Behalve ALS maar iemand anders wat meer weet ???;):eek::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan