webcam werkt niet na installatie Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwardnijland

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2010
Ik kom er niet uit!
Ik heb onlangs windows 7 geinstalleerd op mijn ASUS laptop, F3M. Helaas werkt de ingebouwde webcam niet meer. Deze deed het wel onder Vista. Ik heb al gezocht naar drivers etc maar kom geen steek verder. Ook update vanuit apparraat beheer werkt niet.

Heeft iemand ervaring? dank voor jullie hulp.
Edward

Chipset drivers geinstalleerd? (en daarna de driver van je webcam)

Merk + type nummer van je laptop even vermelden in je volgende reactie.

het is een ASUS F3M-AP052C. Wat bedoel je met chipset? Je begrijpt ik ben een onbenul met computers....
groet

Laatst bewerkt door een moderator:
Maffe opmerking misschien, maar zit er op je toetsenbord niet een toetscombi waarmee je de webcam aan/uit kunt zetten??

Ik heb een Medion daar is het Fn+F9.......
Ik zelf heb wel twee maanden (niet constant) zitten zoeken hoe ik msn met webcam aan de gang kreeg.... ik voelde me best l.llig toen ik die toets kombi vond :o

Laatst bewerkt:
lauke, het maffe is dat de functie toetsen ook niet meer werken sinds Windows 7 is geinstalleerd. Voorheen deed alles met Fn. Dus eigenlijk zijn er twee problemen :o

Verder gaat mijn kennis niet, sorry.

Ik kan je dus neit verder helpen, succes ermee in ieder geval. :thumb:

Ik ga even voor je zoeken. Moment.

Hoe oud is de laptop? De laptop heeft namelijk geen drivers voor Windows 7, wat dus betekend, dat je terug moet naar Vista.

Wat je nog wel kan proberen, is om de Vista drivers te installeren. Ik kan je alleen niet garanderen dat het werkt.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de tip. laptop is 3 jaar oud. Zou ASUS geen drivers moeten hebben voor zoiets?

Tjah, Windows 7 is net een jaar oud, dus erg begrijpelijk dat er geen drivers voor zijn.

Nogmaals; je kan proberen om de Windows Vista drivers te installeren, of dit werkt kan ik je niet garanderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan