webcam werkt niet op live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Ik had het probleem dat bij een webcamgesprek op windows live messenger het gesprek bijna direct verbroken werd. Ik dacht dat het aan mijn oude webcam lag dus heb een nieuwe gekocht. Maar het probleem blijft hetzelfde. Als ik op de laptop zo'n camgesprek voer dan lukt het wel, ga ik dan weer naar mijn eigen pc dat gaat het fout. Mijn pc is ca. 2 maand oud, een packard bell I 5.
Is er iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Het probleem ligt bij Messenger. Heb dit zelf op de laptop gehad. De cam werkte wel gewoon in Skype. Alleen Messenger had er structureel geen zin in. Ik heb geen oplossing kunnen vinden, wel een boel mensen met hetzelfde probleem.

Het vreemde is dat hij het op de laptop wel doet, ook bij messenger

Ik bedoelde alleen aan te geven dat het gedrag van MSN in combinatie met webcams niet te voorspellen is. Je vind ook nergens een foutmelding. Ook vind je nergens informatie over welke webcams dan wel werken samen met MSN.

Hoi RogerS
Bedankt voor je reactie. Ik begreep wel wat je bedoelde, ik vind het alleen zo vreemd dat het in messenger wel lukt naar de laptop van een familielid die ook messenger gebruikt maar niet naar iemand anders, ook een messenger gebruiker. Dat is toch vreemd zou je denken, dan zou het toch bij alle messengergebruikers niet moeten lukken? Of maak ik een denkfout :confused:?
Groet, Magriet

Dat klinkt inderdaad onlogisch. Bij gebrek aan een webcam kan ik dit helaas niet testen. De problemen die ik had waren steeds met 1 persoon en vanaf 1 en dezelfde laptop. Ik heb toendertijd geen oplossing kunnen vinden, eigenlijk niet eens de oorzaak van het probleem kunnen achterhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan