Webcam wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doriien

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo,

ik heb een Vaio VGN-NR11Z met Vista, ik heb een webcam van mijn vriendje meegkregen omdat ik er geen heb voor op vakantie, het is een labtec, maar als ik deze insteek zegt deze dat het een onbekend apparaat is. Heb driver al enkele malen geinstalleerd maar mijn pc herkent deze niet, hij weet wel dat het een labtec webcam is maar ik krijg niets aan de praat. kunnen jullie mij misschien helpen

mvg

had je vriendje er geen cd van?

zoniet ga naar de labtec site en download de software vandaar..

heb ik gedaan maar dan zegt die dat ik webcam moet insteken dat doe ik maar deze vind die dan niet

mvg

wat voor merk is de webcam?
en is het wel voor vista??
want er zin webcams die het niet doen op vista..

En je hebt Vista drivers?
Vaak zijn deze er nog niet met webcams. Fabrikanten van webcams lopen niet zo hard wat dat betreft!

Edit: MastahG was me voor. Maar inderdaad het kan heel goed zijn dat deze webcam niet geschikt is voor Vista. Daar zijn er veel van.

Laatst bewerkt:
Ik heb eerder nog zo iets gelijkaardigs aan de hand gehad maar dan met een scanner
die ook alleen maar usb aansluiting had en dus nie aan de stroom was en mijn papa zei toen dat mijn laptop misschien niet genoeg stroom geeft ... ?

k denk dat niet genog er nix mee te maken heeft...
is je laptop up-to-date?

Dat staat normaal zo ingesteld dat deze dat vanzelf doet ..
of wat bedoel je er precies mee :o

dat je alle updates hebt uitgevoerd... misschien dat dat helpt..

Het stuurprogramma voor labtec® webcam downloaden en installeren

Dit probleem is veroorzaakt door labtec® webcam. labtec® webcam is gemaakt door Labtec.

Oplossing

--------------------------------------------------------------------------------

Download en installeer het stuurprogramma voor labtec® webcam van de website van de fabrikant.

Labtec

Volg de aanwijzingen op de website van de fabrikant om het stuurprogramma voor labtec® webcam te installeren.

Wat is een stuurprogramma?

Een stuurprogramma is software die ervoor zorgt dat hardware of apparaten (zoals een printer, muis of toetsenbord) kunnen samenwerken met de computer. Ieder apparaat heeft een stuurprogramma nodig om te kunnen functioneren.

--------------------------------------------------------------------------------
Evalueer dit antwoord:Feedback geven

Dit is wat mijn pc zegt als ik deze laat zoeken naar als ik deze dan download .. werkt het nog steeds niet

updates voer je uit via : Start -> alle programma`s -> helemaal boven aan de lijst staat er "Windows Update" -> klik op dat en kijk wat er gebeurd

pff.... dan is het lastig.. misschien dat je laptop dat software neit ondersteunt.. wie weet .. :rolleyes:

Toch één vam de problemen die er zijn met webcams en Vista. Ik kom het vaker tegen i.c.m. Vista ondanks dat men beweert er drivers voor te hebben.
Ben bang dat je even naar de winkel moet voor een nieuwe cam :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan