Webcam windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

weskes

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2009
Nou om men verhaal te beginnen. Ik had windows vista en daar deed mijn cam het eigenlijk perfect. Maar na een virus te hebben gehad. Ben ik gaan formateren en heb ik windows 7 erop gezet maar helaas krijg ik daar mijn webcam niet werkend. het is een intuix cam(staat op de cd ) die ik nog heb . Heb hem als comptibaliteit vista-xp geprobeert. Hij instaleert de cd gewoon maar als ik de cam insteek, zegt hij simpelweg geen besturings progamma gevonden. Dus nu werkt mij cam niet meer. de driver heet usb pc camera (sn9c102) .Hopelijk heeft een van jullie een oplossing voor mijn probleem alvast bedankt:thumb:

Wat is het merk / serienummer van de webcam? (Staat vast wel op de cam zelf.)

Nee de cam staat nix op is gewoon helemaal zwart. Enigste dat ik weet is dat dat op de cd intuix staat.

Oke.. Wat zegt Windows 7 dat ie er nieuw heeft aanhangen? En anders op de handleiding kijken die volgens mij ook wel op de dvd staat. (Hopelijk staat het daar in).

Windows 7 geeft hem aan als onbekend usb apparaat en er zat geen handlijding bij alleen een cdtje met software. Ik kan wel eens kijken in de manual op de cd. Ik laat je het weten als ik gelezen heb alvast bedankt

Heb de manual door gelezen staat eigenlijks niks bijzonders in enigste dt ik nog vond was intuix w/100 w/300 w/1300

Kan zo 1 2 3 niets vinden op intuix w/100 w/300 w/1300 met google. Perhaps dat je het zelf wel kan vinden.

Ik was ook al aant zoeken vind ook niet egt iets raare is op vista deed hij het perfect cdtje instaleren en hij liep.

Andere manier:

Apperaatbeheer -> Rechtermuisknop op het onbekende apperaat -> Update.... -> Zoek door eigen PC -> Zoek naar je DVD toe. Druk op volgende, en dan is het hopen dat ie em installeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan