webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Heb een webcam trust space@M200 geinstalleerd, het geluid blijft echter steeds te zacht om b.v. een video mail door testuren. Heb ik een versterker nodig. De microfoon zit in de webcam. Ik werk met windows98

De videomail waar ik mee werk is easyXpress Als ik een mail doorstuur kan die dan alleen geopend worden met
dit programma?

Geplaatst door pierre27
De videomail waar ik mee werk is easyXpress Als ik een mail doorstuur kan die dan alleen geopend worden met dit programma?

Meestal wordt er een AVI bestand aangemaakt, deze kun je dan via de Windows Mediaplayer afspelen.

Voor je eerste probleem zou ik eens kijken bij de instellingen van multimedia (start>instellingen>configuratiescherm>multimedia) soms kun je een extra versterking voor microfoons inschakelen. Zet anders in de mixer het schuifje voor de microfoon verder open.

Tiborv,
er wordt een AVI-betsand aangemaakt, de video (beeld) is uitstekend bij het afspelen, alleen het geluid is te zwak.
Het scuifje van het geluid stond reeds zo hoog mogelijk, dus daar ligt het niet aan (demping is ook niet geactiveerd), ik heb ook het programma van de microfoon gestart, hij slaat bijna niet uit, alleen moet ik vlakbij de microfoon zitten of keihard schreeuwen om een normale uitslag en een normaal verstaanbaar geluid te krijgen.
Het lijkt wel of de uitgang van de microfoon te zwak is.
Dus toch een micro-voorversterkerer ervoor plaatsen????
mvg.\

Pierre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan