webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcraket

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2002
Ik zit met het probleem dat ik mijn webcam niet kan draaien op msn 6.0. --> zwart beeld.

Ik heb WinXP, mijn cam is merk Trust100.
Bij "wizard beel en geluid" heb ik WEL beeld. maar als ik tijdens een gesprek op "webcam" druk is het hokje zwart.
Wat kan ik doen?

Bedankt alvast.

ps: ik heb zoiets ook al gelezen op:
[ http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=128634&highlight=webcam ], maar deze kwam er blijkbaar ook niet uit..

mocht het niet werken zou ik wel graag willen cammen met iemand anders. Niet via eyeball ofzo, maar gewoon dat ze IN msn op een link ofzo klikken waardoor ze MIJ kunnen zien. bedankt.

Wat voor verbinding heb je?
Werkt ie met Netmeeting wel?

Greetz Patrick

Hallo!

Met netmeeting heb ik bijna hetzelfde probleem.

Ik heb wel beeld (van mezelf), maar cammen lukt niet.
Het nr draaien werkt niet en ik kan ook niet gebeld worden.
Dan is dit ook nog bij eyeball zo.

wat moet ik doen? helpmij aub.

Bedankt

Staat de ingebouwde firewall van XP toevallig niet aan?

Ga naar de eigenschappen van je internet verbinding, tabblad geavanceerd, en haal het vinkje bij "firewall voor internet verbindingen" weg.

Greetz Patrick

sorry, maar ik heb engelse versie. Welk vinkje is dat in de engelse versie (mijn talenknobbel is er gisteren afgevallen)

Ga naar start>contolpanel>netwerkverbindingen, rechts klik op je verbinding, en kies properties, dan tabblad advanced, en daar je firewall uitschakelen.

Greetz Patrick

al uit

Dat vinkje stond al uit, waarmee het probleem gehandhaafd blijft.
Op mijn andere pc (ik gebruik een router) draai ik ME in plaats van XP en daar doet ie het wel. het ligt dus waarschijnlijk aan XP en niet aan mijn router o.i.d.

Wie kan mij verder helpen.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan