Webcam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jeri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeri

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Ik heb al eerder een bericht hier gezet over mij geluidskaart en mij webcam.Nu ga ik over mij webcam en me moederbord hebben,ik heb een Qware viocecam op een usb poort maar mij webcam wordt niet herkent ik krijg de melding.VFW-driver onvindbaar, ik ben naar de site van Qware en Arcsoft VideoImpression geweest om daar driver te download maar het lukt niet.En ik heb een Soltek moederbord SL-65ME/65ME+ Intel 82815 E socket-370. En ik heb de leverancier van mij moederbord gebeld,en ze hadden tegen mij verteldt dat me usb poorten wordt niet herkent. Wie kan me helpen? en waar kan ik de nieuwste versie downloaden voor mij Qware viocecam en mij moederbord zodat mij usb poorten worden herkent.:( :o

Ik heb een soortgelijk probleem met de aansturing van mijn Qware BeatZcube portable mp3-speler! Heb 'm bij Kijkshop gekocht, maar ook bij mij vindt bijgaande software de speler niet op de USB-poorten. Mijn pc leest alleen nog 1.0, maar er staat niks over USB 2.0, dus ik mag aannemen dat het ook versie 1 ís.

Vorige week donderdag een mailtje naar Qware zelf gestuurd. Nog altijd geen antwoord. Morgen is het koopavond en dan breng ik 'm fijn terug. Gaat er bij mij niet in dat je na aankoop van zo'n duur ding na een week nog geeneens een voorlópig antwoord hebt op een (naar mijn idee) vaak voorkomend probleem. Pure rommel, dat Qware volgens mij! :mad:

Nee, maar op me andere pc heb ik windows me daar werk qware webcam heel goed geen probleem. Ik heb een andere webcam gekocht die werdt ook niet herkent door win xp. Ik denk de software van de moederbord moet goed geinstalleerd zijn en de besturingstysteem win2000,me,xp enz.en de service pack die telt zwaar mee en dan lukt het allemaal,alles wordt herkent.Succes:thumb:

Nou morgen krijg ik hier weer een pc met XP binnen, dus dan probeer ik 'm daar wel eens op. Maar die software voor Windows-98 is net zo bagger als de service, daar blijf ik bij :mad:

Jij ook succes. Hopen dat iemand jouw gouden tip geeft!

Succes laat me weten hoe het verder is gegaan:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan