Webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Beste,

Ik heb net Logitech Webcam Messenger op mijn computer gezet, ik heb stuurprogramma geïnstalleerd en de webcam ingeplugt bij de USB. Maar wanneer ik de cam wil gebruiken zegt hij " er is geen cam gevonden " .

Hoe verhelp ik dit, nooit voor gehad met m'n vorige cam ... ik heb wel die andere webcam zijn stuurprogramma nog op de computer staan.

Groetjes !

Je kan eerst eens proberen om de vorige software te deïnstalen
en degene die je nu hebt (kijk eens eerst als er een nieuwere driver te vinden is op de site)
opnieuw te instaleren

als dit niet werkt kan je eens proberen je usb poort te verwijderen
en als dat niet werkt eens proberen je stuurprogramma bij te werken (bij apparaatbeheer)

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Je moet ergens de juiste webcam kiezen, omdat de oude er nog instaat. En het vervelende wat ik meemaakte was dat hij iedere keer weer terug sprong op die oude webcam die ik niet meer aangesloten had totdat ik werkelijk de software van de oude verwijderde. Zelfde heb ik met mijn scanner. Heb ik een webcam aangehad en wil ik met mijn A4 scanner iets scannen, dan moet ik in de twaindriver setting van dat programma weer aangeven dat de twaindriver van de scanner gebruikt moet worden. Anders probeert hij met mijn webcam te scannen. Misschien heb je ook zo'n optie voor je webcam. Vorige tip van lijkt mij raadzamer om eerst te proberen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan