webcam??

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefenjen

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo, Ik heb een webcam van trust en windows XP.
Ik heb alle software geinstalleerd en wilgraag met mijn broer msn-en en ik krijg geen beeld ik krijg onbekende fout te zien? wat doe ik niet goed? wie wil mij helpen?
bedankt
Jennifer

wat is die onbekende fout?
&
Al heb je het msn hoofdscherm(waar je al je contacten ziet) daar de werkbalk laten verschijnen als die er niet staat(de balk bovenaan) door op ALT te drukken.
Op ALT gedrukt te hebben klikken op het menu extra--> audio en video instellen--> klikken op volgende---> in het menuutje de webcam selecteren--> klikken op voltooien --> evt. de messenger overnieuw opstarten

als je dan nog geen beeld hebt even de onbekende fout melden

hoi

wat is die onbekende fout?
&
Al heb je het msn hoofdscherm(waar je al je contacten ziet) daar de werkbalk laten verschijnen als die er niet staat(de balk bovenaan) door op ALT te drukken.
Op ALT gedrukt te hebben klikken op het menu extra--> audio en video instellen--> klikken op volgende---> in het menuutje de webcam selecteren--> klikken op voltooien --> evt. de messenger overnieuw opstarten

als je dan nog geen beeld hebt even de onbekende fout melden

HOi
Bedankt voor je reactie... Ik heb je instructies gevolgd en er kwam in het scherm te staan Er kan geen verbinding worden gemaakt met deze webcam. Sluit programma's die deze webcam mogenlijk gebruiken en kies Beeld en Geluid installeren om het opnieuw te proberen.

Ik weet helemaal niet welke programma's er ook deze webcam gebruiken en als ik wil msn-en heb ik alleen live open en niks anders.
??? begrijp je het nog??

Heb je echt niks geen ander programma aanstaan of iets dergelijks?
Na het installeren van de software voor de webcam de computer al opnieuw opgestart?
Start anders ff overnieuw op en kijk opnieuw of het werkt.

Anders even klikken met de rechtermuisknop op deze computer--> eigenschappen --> apperaatbeheer.
Kijk of hier of je een uitroepteken ziet.

Heb je echt niks geen ander programma aanstaan of iets dergelijks?
Na het installeren van de software voor de webcam de computer al opnieuw opgestart?
Start anders ff overnieuw op en kijk opnieuw of het werkt.

Anders even klikken met de rechtermuisknop op deze computer--> eigenschappen --> apperaatbeheer.
Kijk of hier of je een uitroepteken ziet.

Hoi IK heb gekeken op apperaat beheer en geen uitroeptekens.. toen heb ik de pc weer opnieuw opgestart en ben op live geweest en extra en audio en video instelling toen kreeg ik zowaar beeld. 1 sec en het beeld bleef staan (foto?). daarna deed het weer niks en gaf het weer hetzelfde aan als eerst. rara..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan