webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

malou737

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
3
heb problemen met mijn webcam ná installatie windows live messenger 8, dacht dat het aan mijn webcam lag, maar nadat ik een nieuwe gekocht heb, werkt het nog steeds niet, sterker nog, kan het niet installeren, wie kan mij hiermee helpen ? Waar ligt dat aan ?
malou737
 
Het is vast geen microsoft webcam als je die koopt werkt het altijd,kan je hem nog ruilen??
 
;) Gewoon de VX-1000, de VX- 300 zal ook wel goed zijn bijna hetzelfde type alleen wat duurder mischien wat meer resolutie,maar de 1e had ik bij mezelf en 2 anderen zonder problemen geïnstaleerd,het kan ook bijna niet anders want hij is speciaal voor live messenger ontworpen , dus ze kunnen het niet maken een incompatible apparaat te maken.
Prijs 19,95 voor de VX-1000. :thumb:
Heb je nog problemen neem contact op met Lars de Winter van Microsoft support,
E-mail v-42larw@mssupport.microsoft.com
Deze jongen heeft me uitstekend snel en zelfs telefonisch geholpen met wat problemen en was pas tevreden toen het echt verholpen was (hulde voor deze van Microsoft)

Veel succes,hoor het graag of het gelukt is

grt Wim/Utrecht
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk hoef je niet perse een MS webcam te hebben. Het zou echter wél helpen als je zegt welke webcam je wél hebt. Overigens wordt live messenger 8 toch sowieso al niet meer gebruikt, of zit ik nu fout (draai zelf emesene)?
 
Hallo,
Ik heb maar een nieuwe webcam gekocht, een logitech deze keer, volgens de verkoper werkt tie gegarandeerd altijd en voilá, hij werkte inderdaan en het instaleren, was een fluitje van een cent, dus mijn probleem is opgelost, bedankt voor de informatie van jullie !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan