Webcammen onmogelijk maken binnen MSN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hi!
Tjah thuisnetwerk, de kabel ...en dan ook nog eens een zusje die continue bandbreedte wegkaapt met zinloos webcammen:rolleyes: :confused:
Dat het zinloos in mijn ogen is is geen probleem, dat ze webcamt ook prima, dat ik hierdoor geen bandbreedte meer over heb is niet prima.
25fps plaatjes uploaden vanaf de cam, kost me ruim 80% bandbreedte zodat de rest thuis niets kan doen.

Niet de moraalridder uit gaan hangen ajb ;) vragen heeft geen zin ze probeert het keer op keer.
Hoe kan ik OF de upload vanaf die PC beperken, OF webcammen uitschakelen? Via routersoftware ben ik helaas geen opties tegen gekomen :(

Camera instellen op lage resolutie (160*90), minder kleuren. Framerate verlagen. Dit kan enorm schelen in je bandbreedte.

Geplaatst door silkcom
Camera instellen op lage resolutie (160*90), minder kleuren. Framerate verlagen. Dit kan enorm schelen in je bandbreedte.
Kan niet in MSN ;)
Bovendien ook niet echt een wereld oplossing maar toch bedankt :thumb:

In plaats van de Video-poort openen deze sluiten?

5004 : UDP MSN messenger (dynamically uses a port in this range 5004 – 65535 - requires uPNP in your NAT router and/or firewall). Used for AUDIO and VIDEO. See Microsoft website for details.

Oftewel poort 5004 blokkeren.

Je kan ook afspraken maken of de webcam weghalen;)

Geplaatst door rve123

Je kan ook afspraken maken of de webcam weghalen;)
Waarom denk jij dat ik mijn oplossing zoek op helpmij ;)
Ik zal het vanavond proberen thx iig! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan