[WebcamXP] Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenI

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Goedenavond,

Ik probeer dmv WebcamXP mijn webcam te sharen over het internet.
Nu is het mij eindelijk gelukt om mijn porten te forwarden, maar nu stoot ik tegen het volgende probleem op.

Mijn webcam (Logitech quickcam messenger) maakt bij installatie een netwerkkaart extra aan in mijn netwerkinstellingen. Nu denk ik dat deze problemen veroorzaakt. Deze heeft een ip van 0.0.0.0. Echter wanneer ik het uit wil schakelen zegt hij dat de plug-and-play aparaat nog bezet is, wat vrij logisch is.

Echter lijkt het erop dat hij mijn draadloze verbinding als prioriteit 2 insteld, aangezien het interne ip adres ook niet te pingen is, en mijn webcam(netwerkverbinding) als prioriteit 1 ziet, en dat moet juist precies andersom.

Nu wil ik dus wel via WebcamXP mijn webcam geshared hebben.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan gaan aanpakken? Kan ik de prioriteiten van de netwerkkaarten instellen oid?

Alvast mijn dank.

Groet,
Jeroen

Oei.. Prioriteiten van netwerkdevices instellen is ook al iets wat ik lang zoek (ik wil namelijk LAN boven WIRELESS opgeven wanneer beiden aanwezig zijn).

Anyway: heb je al geprobeerd om de webcam een IP toe te wijzen? Want 0.0.0.0 is natuurlijk ongeldig.

Oei.. Prioriteiten van netwerkdevices instellen is ook al iets wat ik lang zoek (ik wil namelijk LAN boven WIRELESS opgeven wanneer beiden aanwezig zijn).

Anyway: heb je al geprobeerd om de webcam een IP toe te wijzen? Want 0.0.0.0 is natuurlijk ongeldig.
Ja dat heb ik al wel gedaan voor 10.0.0.155, echter is mijn PC (154) wel te pingen, maar doet webcamXP het nog steeds niet... :(

Porten die ik open heb gezet van emule doen het overigens wel :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan