Hallo iedereen.
Misschien dat iemand hier een oplossing weet...
Ik heb op mijn website, de mogelijkheid dat klanten kunnen inloggen, en direct via google drive, hun afbeeldingen naar mijn computer uploaden
Ik heb dit getest, en mijn klanten ook, en het werkt perfect.
nu moest ik laast iets opzoeken, en toen kwam ik bij de vodafone site uit, en die hebben zon online chat ondersteuning...
ik dacht, dat is natuurlijk, ideaal voor op mijn site.. ( nuttig.... niet echt, ma het idee is leuk ;-) )
ik heb dit ook op mijn website toegevoegd, en het ziet er leuk uit.
Maar het probleem, is, dat ik dan constant achter mijn computer moet zitten....
en dat zie ik niet gebeuren.... ik heb ook nog een leven ;-)
Nu weet ik niet of er iemand bekend is, Maar ik zou graag, dat als mensen de online chat functie aanklikken, rechtstreeks communiceert met mijn telefoon ( aindroid systeem )
Ik weet niet of ik het goed heb omschreven, ma het idee zit echt in mijn hoofd.... designers kunnen dat wel voorstellen....;-)
Graag wacht ik jullie reacties af
Met Vriendelijke Groet
Glen van Meel
AkUZA-Designz
Misschien dat iemand hier een oplossing weet...
Ik heb op mijn website, de mogelijkheid dat klanten kunnen inloggen, en direct via google drive, hun afbeeldingen naar mijn computer uploaden
Ik heb dit getest, en mijn klanten ook, en het werkt perfect.
nu moest ik laast iets opzoeken, en toen kwam ik bij de vodafone site uit, en die hebben zon online chat ondersteuning...
ik dacht, dat is natuurlijk, ideaal voor op mijn site.. ( nuttig.... niet echt, ma het idee is leuk ;-) )
ik heb dit ook op mijn website toegevoegd, en het ziet er leuk uit.
Maar het probleem, is, dat ik dan constant achter mijn computer moet zitten....
en dat zie ik niet gebeuren.... ik heb ook nog een leven ;-)
Nu weet ik niet of er iemand bekend is, Maar ik zou graag, dat als mensen de online chat functie aanklikken, rechtstreeks communiceert met mijn telefoon ( aindroid systeem )
Ik weet niet of ik het goed heb omschreven, ma het idee zit echt in mijn hoofd.... designers kunnen dat wel voorstellen....;-)
Graag wacht ik jullie reacties af
Met Vriendelijke Groet
Glen van Meel
AkUZA-Designz
Laatst bewerkt door een moderator: