webdesign software

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Speciale vraag,

Ik ben op zoek achter frontpage 2000 of 2002, kan ik die overkopen van iemand met licentie of is dat strikt verboden.
En waar zou ik evenueel dat kunnen bekomen, ik bezit momenteel programma's voor webdesign (flash templates enz) die enkel werken wanneer je een frontpage versie 2000 of hoger op de computer hebt.

Je kan het overkopen met licentie van iemand maar dat mag dan weer alleen als diegene het van zijn of haar PC verwijderd. Licentie is slechts voor één PC namelijk. Anders had ik het wel voor je gehad.
Ik heb wel eens software met licentie van marktplaats afgehaald. De vraag blijft natuurlijk of diegene zelf niet die versie op de PC houd of een kopie achterhoud!!

ja

Ok, doordat ik enkel frontpage nodig heb om mijn flash templates te laten werken , is er dan ergens een mogelijkheid om frontpage 2000 te kopen nieuw met licentie of de 2002 tegen een voordelige prijs omdat ik voor de rest het programma niet echt nodig heb.

Ik ben even aan het zoeken geweest maar ik kan het niet "goedkoop"vinden want dan kom je gewoon op een kopie uit. Het is ook moeilijk los te krijgen daar het vaak onderdeel van Office is.
Ik hoop dat het lukken gaat voor je!

ja

IK heb enige tijd geleden het volledige office XP pakket PRO gekocht tegen studie license (wanneer je een kind hebt die naar school gaat) en dit koste slechts 125€ inplaats van 1000 € , word, exell enz ... maar het gekke is dat frontpage er niet meer op staat , zelf niet op de PRO versie die ik heb, mijn oude PC had bij office 2000 gratis frontpage erbij maar die heb ik helaas niet meer.

Gek, ik heb hier 2003 en daar staat het gewoon op??
Je moet het wel appart instalaren maar het staat erop.

Eric
Ik heb hier een nw.ongeopende Engelstalige upgrade FP2000 liggen met licentie en ongebruikt doch er moet dan wel een oudere versie op je pc staan,dat is waarschijnlijk niet of wel ?
Greetz
ook Eric
:D

nee

Nee, op de office XP pro (volledige versie staat het er echt niet op ,deze versie kwam uit in 2002, de versie van offce 2000 stond het er wel op en afzonderlijk te instal, misschien op het office 2003 ook, maar bon voor de prijs die het pakket kost (1000€) normaal kon het er wel bij zijn.

IK heb mijn vorige PC verkocht en de CD's meegegeven.
PS ik had frontpage maar op dat moment had ik weinig vertsand van websites maken enz en dus niet nodig.

Dus een frontpage gezocht.....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan