Webhancer/Alpartners/Webhdll/Flash track Spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Beste mensen,

ik heb sinds kort de volgende spyware op mijn pc die ik niet verwijderd krijg met Ad-ware of Spyhunter; Webhancer / Alpartners, Webhdll en Flash Track . Ik heb handmatig in C:Windows Webdhll proberen te verwijderen maar de toegang is geweigerd omdat het bestand in gebruik is (ik weet alleen niet waardoor) . Met Norton antivirus kreeg ik Alpartners en Webhdll niet verwijderd ondanks dat hij ze wel aantrof. Spyhunter treft als enige telkens verschillende bestanden Flash Track aan die telkens weer terugkomen als ik een bezoek heb gebracht aan Internet. Ik heb geprobeerd ze te verwijderen in Regedit maar ze blijven terugkomen.
Hardnekkig allemaal !!!

Wie oh wie kan mij helpen, bestaat er misschien nog betere software om dit soort rotzooi te verwijderen ??

Olf:confused:

Plaats eens een HijackThis log op het forum

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan