martijn12321
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 nov 2011
Wie kan me een goede webhosting adviseren? Is puur voor mijn persoonlijke website, wil er ook een soort testruimte op hebben om dingen uit te kunnen proberen. Ik verwacht geen duizenden bezoekers, maar wil natuurlijk wel wat ruimte hebben ivm testen.
1 Mysql database, meer zou mooi zijn
1 domein naam (.nl)
uiteraard zo betaalbaar mogelijk
Support hoeft niet super de luxe maar is natuurlijk wel fijn als ze op z'n minst helpen als er iets niet werkt.
Ik heb zojuist even bij strato gekeken, starter en basic leken me goede paketten, maar ik las op internet vrij slechte reviews en er is geen probeertijd, meteen een jaarcontract. Iemand ervaring met Strato?
Heel erg bedankt!
Toevoeging: ben nu versio tegen gekomen, reviews lijken positief. Iemand hier ervaringen mee?
1 Mysql database, meer zou mooi zijn
1 domein naam (.nl)
uiteraard zo betaalbaar mogelijk
Support hoeft niet super de luxe maar is natuurlijk wel fijn als ze op z'n minst helpen als er iets niet werkt.
Ik heb zojuist even bij strato gekeken, starter en basic leken me goede paketten, maar ik las op internet vrij slechte reviews en er is geen probeertijd, meteen een jaarcontract. Iemand ervaring met Strato?
Heel erg bedankt!
Toevoeging: ben nu versio tegen gekomen, reviews lijken positief. Iemand hier ervaringen mee?
Laatst bewerkt: