Webhosting, hoe eraan beginnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snookie

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
123
Daar Telenet (België) geen PHP, MySQL e.a. ondersteunt heb ik bij een andere provider een account aangegaan. Nu heb ik wel mijn gegevens etc. ontvangen. Maar met WS_FTP Home lukt het me totaal niet om mijne site te uploaden, krijg doodgewoon geen toegang. Vraag is moet ik eerst iets activeren ofzo? Via een verkregen IP en dezelfde username en password geraakt ik in voor mij nog onbekende structuur met icoontjes. Wie heeft er nog tips om zonder problemen de website met PHP scripts en MySQL bestanden zonder problemen te laten draaien. Daar ben ik voorlopig nog een newbie in, graag steun van ervaren personen.
Alles welkom, dank bij voorbaat.

greeetz,
Snookie
 
Bij welke provider wil je iets uploaden?
 
Webdata België, maar waarschijnlijk ben je daar niet veel aan. Heb wel een url gevonden waar waarschijnlijk het antwoord zal te vinden zijn.

http://www.site-helper.com

Info op link voor iemand bekend?

greetz,
Snookie
 
Webruimte

Over het algemeen moet je inderdaad eerst de ruimte die je hebt gekregen door de provider activeren, die ruimte wordt pas aan jouw geschinken als je je even meld bij hun op website en daar zal vast een link staan omtrent jouw account informatie opvragen en verwerken.
Als dat eenmaal gedaan is dan zou in ieder geval de webruimte moeten werken, als je zeker weet dat dat al gedaan is dan denk ik dat de instellingen van wsftp niet goed staan.
grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan