Webmail bekijken tijdens TS sessie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diablo666

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Ik heb een terminal server geinstalleerd en moet vaak mijn webmail van een andere provider bekijken. Het is webmail via het Horde systeem. Ik krijg echter het probleem dat ik niet kan inloggen. Maakt niet uit of de administrator het probeert of als gebruiker dus denkt niet dat het een rechtenkwestie is.

Iemand een idee?

grtz,
Diablo

Lijkt mij dat het probleem opgelost is als je die website toevoegd aan Vertrouwde websites.
(Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl) tabblad Beveiliging.

Kijk ook je hosts bestand na: Start -> Uitvoeren -> notepad.exe %windir%\system32\drivers\etc\hosts

Succes,

Tijs.

Ik had 'm al toegevoegd bij m'n trusted sites. Maar ik kan de pagina wel openen en dan heb ik een inlogscherm en als ik dan m'n gegevens invul krijg ik in plaats van mijn mail een dubbel inlogschermscherm ervoor terug of een foutmelding.

Dat webmail-systeem dat jij noemt is bij mij volstrekt onbekend, en het zou mij niet verbazen dat dat ook geldt voor de andere lezers van Helpmij.
Beste kans dus gewoon met de helpdesk van die mailprovider contact zoeken voor tips/hints.

Tijs.

Laatst bewerkt:
rechten

Ik denk dat je gelijk hebt dat het met rechten te maken heeft, het toevoegen van een website aan de vertrouwede sites is niet altijd voldoende er zijn nog 2 dingen die van belang kunnen zijn, probeer eens het beveiligings niveau van de vertrouwde sites omlaag te zetten naar low, en op het tabblad geavanceerd vind je ergens TLS1.0 die moet je uitzetten. Dan werkt het meestal zonder problemen! Succes ben benieuwd of je er iets aan hebt.

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan