Webmail en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolanda63

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo,
Ik heb sinds kort een laptop met het besturingssysteem Vista. Van mijn werk heb ik een link via Webmail waarbij ik thuis mijn email kan bekijken en behandelen. Dit ging goed op mijn oude computer maar met deze laptop niet. Ik kan webmail wel openen en de email lezen maar ik kan geen email versturen, beantwoorden etc. Er staat dan een kruisje in het tekstvak en kan daar dus niet in. Ook het versturen zelf lukt niet. Dit heeft ongetwijfeld te maken met de beveiling van Vista en ik zal in de instellingen iets moeten aanpassen maar ik weet niet wat. Wie kan me daarbij helpen?
Groetjes,
Jolanda

welke browser gebruik je dan om die webmail te bekijken?

welke browser gebruik je dan om die webmail te bekijken?
Sorry, ben een leek op dat gebied: wat bedoel je precies met browser? in de link staat iets van webmail.com en dan naam bedrijf en nog een paar termen daarna...

Sorry, ben een leek op dat gebied: wat bedoel je precies met browser? in de link staat iets van webmail.com en dan naam bedrijf en nog een paar termen daarna...

Een browser is bijvoorbeeld Internet Explorer, Firefox, Opera. Kortom het programma dat je gebruikt om websites in te bekijken.

probeer het dan ook eens met firefox
Gelukt....Dank voor de tip ! Ik moet nog even wennen aan de indeling enzo maar inderdaad, met Firefox lukt het me wel om email te versturen! Zo simpel dus... Maar ik heb toch niet meer last van spam enzo nu?? Firefox is wel een veilige browser?
Gr. Jolanda

firefox is mijn standaartbrowser, volgens mij ook sneller en het is bewezen dat het veiliger is heb ik ooit ergens gelezen ;)
Je gaat er niet meer spam ofzo van krijgen.

1tip die ik je wel kan geven met firefox is dat je best addons kan gaan istalleren (adblock plus met de filterset G :thumb:) dan ben je direct van allerhande reclame af ;)

firefox is mijn standaartbrowser, volgens mij ook sneller en het is bewezen dat het veiliger is heb ik ooit ergens gelezen ;)
Je gaat er niet meer spam ofzo van krijgen.

1tip die ik je wel kan geven met firefox is dat je best addons kan gaan istalleren (adblock plus met de filterset G :thumb:) dan ben je direct van allerhande reclame af ;)

Nog één vraag...
ik kwam op een website die om een plugin vroeg. Nadat ik deze geinstalleerd had gebeurde er niets. Ik weet niet wat ik nu fout heb gedaan maar ineens kan ik ook niet meer op webmail, hyves etc.Hij vraagt dan steeds om plug in te installeren. dit heb ik inmiddels al vele keren gedaan maar hij doet het nog steeds niet...wat doe ik verkeerd???

het hangt ervan af welke plug-in het betreft...

kan je dat eens beter beschrijven misschien?

het hangt ervan af welke plug-in het betreft...

kan je dat eens beter beschrijven misschien?

Webmail doet het alweer, ik had e cookies uitgezet in instellingen. Het betreft de plug in: Adobe flash player...ik heb die inmiddels al tig keer geinstalleerd maar hij werkt niet! Heb al in software gekeken en daar staat hij ook keurig dus het is wel geinstalleerd. Maar telkens als ik op een site kom met "flash play-bewerkingen" dan geeft hij de melding dat er nog een ontbrekende plug in geinstalleerd moet worden (flash player dus)
Erg vreemd....

verwijder de flash plugin eens met revo unistaller en download en installeer dan nogmaals de flash player van de officiële site van adobe flash :thumb:

verwijder de flash plugin eens met revo unistaller en download en installeer dan nogmaals de flash player van de officiële site van adobe flash :thumb:

Heb ik gedaan, is dezelfde site als waar ik naar verwezen wordt via de plug ins. Zie bijlage.
Geeft geen verandering....
Ingewikkeld trouwens hoor, al die plug ins, nu moet ik voor muzieksites ook ineens een andere media player installeren? terwijl ik gewoon windows media player heb. gr. Jolanda

Bijlagen

Heb ik gedaan, is dezelfde site als waar ik naar verwezen wordt via de plug ins. Zie bijlage.
Ingewikkeld trouwens hoor, al die plug ins, nu moet ik voor muzieksites ook ineens een andere media player installeren? terwijl ik gewoon windows media player heb. gr. Jolanda

ja ok, maar heb je de intallatie eerst wel eens verwijdert met revo unistaller?

Je moet gewoon gaan zoeken op de firefox site met de plug in voor die mediaspeler dan :thumb:

ja ok, maar heb je de intallatie eerst wel eens verwijdert met revo unistaller?

Je moet gewoon gaan zoeken op de firefox site met de plug in voor die mediaspeler dan :thumb:

Nou eindelijk....ik had het wel geinstalleerd maar moest het programma vervolgens openen om het te installeren!! Wat een gedoe ;-) maar goed, hij doet het! Dank voor je hulp.

Nou eindelijk....ik had het wel geinstalleerd maar moest het programma vervolgens openen om het te installeren!! Wat een gedoe ;-) maar goed, hij doet het! Dank voor je hulp.

goed dat het dan uiteindelijk werkt :thumb:

en graag gedaan he ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan