Webmail exchange in ander e-mailprogramma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sasje82

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
Hi,

Weet een van jullie hoe ik mijn webmail exchange (van 2003) in een ander e-mailprogramma kan krijgen?
Oftewel: Hoe kan ik mijn werk-mail ook thuis bekijken in een vast emailprogramma zoals outlook of thunderbird (ik heb outlook 2002 erop staan, maar daar werkt het dus niet) ?

Ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen!

Groetjes,

sasje

Webmail van een Exchange server kijk je toch gewoon in je internet browser?

Anders kijken of er een mogelijkheid is om je webmail van de Exchange via HTTPS in je Outlook in te stellen. je moet dan wel het webardes en servernaam+je account hebben.

ik heb dus een protocolletje gekregen om het in te stellen voor outlook 2003. Helaas heb ik alleen outlook 2002 erop staan, dus ik dacht, misschien kan je dan een ander programma gebruiken? idd met HTTPS in je Outlook heb ik al geprobeerd...maar lukte dus niet...

webadres is toch gewoon webmail.domeinnaam.nl ?
en servernaam wat is dat over het algemeen?

groetjes, sasje

Servernaam zal bedrijfs afhankelijk zijn.

is dat iets met smtp? of meer in de trant van msstd:webmail.domeinnaam...

Msstd:webmail.domeinnaam.nl is het adres van de webmail, niet van de server. je moet de server en server domein weten.

Bijvoorbeeld.
Server1-0123.domeinaam.local.

Als server aanduiding.

he crash, heel erg bedankt voor je snelle reacties.. ik ga eens pielen met Server1-0123.domeinaam.local...

tot later!

Ik gaf maar een voorbeeld, dus het is niet het juiste. Je zal daarvoor echt moeten informeren bij het bedrijf dat de Exchange server beheert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan