webpages problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

calibra24

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2002
goedenavond

ik heb een server die is verbonden via de kabel met het internet en aan de andere kant aangesloten op een mini hub daarvandaan ga ik naar deze computer netwerkie ingestelt verbindingen gedeelt enz...enz
nou is het probleem dat deze comp sommige webadressen niet laad bijv. www.ebay.nl ik heb me firewalls uitgezet en restricties/geblockte site's heb ik niet weet iemand waar het aan kan liggen want ik word er niet vrolijk van na een hele dag zoeken "al zittend op een hele warme zolder c.q computerroom

hehehehe ja weet ik sorry hehehe maar ben na een hele dag "^%$#@#@$%^$%" minder prettig zoeken een beetje de draad kwijt bedoelde het niet negatief ik w8 geduldig af ;-)

ik gaat slapen welterusten allemaal

ps probleem is nog niet opgelost heb nu zelfs opnieuw netwerk ingesteld en heb nog steeds hetzelfde probleem.

greetz pascal

Daarom gebruik ik liever een router voor dit soort opstellingen

hehe bedankt voor je reactie maar dat lost mijn probleem nog steeds niet op ik wil wel een router kopen als het echt niet anders kan maar er zijn duizenden van dit soort netwerken die gewooon perfect draaien dus het moet kunnen en paar jaar terug deden ze niet anders en waren er geen routers. HELP :-(

na 14 dagen ben ik er nog steeds niet uit is er echt niemand die me hiermee kan helpen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan