webpagina afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
hab ooit al eens een vraag gesteld over een webpagina
af te drukken voor de verticale srcolbalk heb ik een programma gevonden snagit 9
maar horizontaal gaat ook maar print dan maar 3/4 van het a4 alle instellingen gekeken maar vond niets

maar nu probeer ik de horizontale balk depagina af te drukken daar krijg ik maar een deel
ik kan ook papier instelling op liggend zetten dan is ook opgelost maar kost mij wel een hoop papieren

bestaat er niets dat zogezegd de webpagina verkleint ik het op een a4 zou krijgen
 
In de nieuwste versie van Mozilla Firefox, Firefox 0.9.2, is dit allemaal perfect geregeld. Je kunt de "Shrink to Fit" optie gebruiken om een pagina precies op een A4'tje te krijgen, of exact aangeven hoeveel procent verkleining je wilt, je kunt via "Page setup" o.a. aangeven hoe groot de marges moeten zijn, etcetera. Perfect gewoon.

Mozilla Firefox 0.9.2
 
hoi buffy
weer weeral weet je een oplossing !!!
hoe is met veiligheid,gebruiksvriendelijk gesteld van firefox
ik ben nu al jaren explore gewoon
 
Geplaatst door ibiza
hoi buffy
weer weeral weet je een oplossing !!!
hoe is met veiligheid,gebruiksvriendelijk gesteld van firefox
ik ben nu al jaren explore gewoon


Wat de veiligheid betreft: zelfs Microsoft zélf raadt inmiddels regelmatig aan een andere browser dan IE te gebruiken, in verband met al die ernstige beveiligingslekken die dagelijks (!) in IE ontdekt worden.

Qua gebruiksvriendelijkheid vind ik Firefox ook veruit de beste. Het is een hele eenvoudige browser, die alles in zich heeft wat nodig is en niets overbodigs. (Extraatjes waar je behoefte aan hebt kun je downloaden als je wilt, dat heten "extensions".) De browser is zeer snel. Er zit een perfecte pop-up blocker standaard ingebouwd. Opties en instellingen zijn buitengewoon overzichtelijk ingedeeld (dus niet zo'n bizarre ongeordende lijst zoals je in IE voor ogen krijgt als je naar Extra -> Internet-opties -> Geavanceerd gaat....). En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik moet er werkelijk niet aan denken weer terug te gaan naar IE.

Maar waarom probeer je het zelf niet gewoon? Kost niets: http://www.mozilla.org/products/firefox/
 
weeral had je gelijk
bedankt he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan