Webpagina in niet vinden in Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orca22

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Hallo mensen,

ik heb een probleem met het terugvinden van een pagina in Google.
het gaat om http://www.campinguitenthuis.nl
Deze komt niet op in Google.

Heb hem wel opgegeven bij Google.
Kan ik nog meer doen , zodat ie in ieder geval te vinden is in Google.

Alvast bedankt,

Orca22 :cool:

Je zou aan een heleboel webmasters van andere websites kunnen vragen of ze een link op hun site zetten die verwijst naar je camping. Google zet namelijk de pagina's waar het meeste andere pagina's naar verwijzen, bovenaan de lijst.

Als je een zelf pagina "opgeeft" bij Google, wil dat overigens niet automatisch zeggen dat ie ook in de lijst met treffers voorkomt als je er naar zoekt.

Nee, dat klopt.
Maar...... met welke zoekwoorden wens je gevonden te worden?

Dit dus wel:
http://www.google.com/search?q="bergen op Zoom" camping uit en thuis&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
maar dat zal niet de bedoeling zijn.

Ok de zoekwoorden als eerste,
En dan het volgende probleem: frames..... worden niet makkelijk geindexeerd.
Dus: maak een nieuwe pagina, met een verhaal en verwerk hierin de gewenste zoekwoorden.
Maak er een mooi verhaal van waarin ook "de bossen van Huijbergen" "5 km vanaf België" " uitgaan in Bergen op Zoom" en andere relevante opsommingen in voorkomen.

Laat ook de zoekwoorden terugkomen in de meta tags name="description" en name="keywords"

Deze pagina is je nieuwe index.html.
Wat doen we met de oude?
Maak een nieuwe map aan en zet hier geheel de oude site.
Op index.html zet je een link met "kom verder" naar de oude index in de nieuwe map.

Overigens: aanmelden doe ik altijd bij www.vinden.nl dan wordt de aanmelding ook bij een paar andere zoekmachines doorgevoerd.

:cool:

bedankt voor de respons

mijn dank is groot.
Ga de boel zeker aanpassen, heb op korte termijn evenn geen tijd, maar ik laat het weten wanneer het zover is

Orca22:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan