Webpagina kan niet weergegeven worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toonveld

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
11
Is er iemand die mij kan helpen
Computer maakt wel internet verbinding maar geeft geen pagina's weer.
Hij geeft dan aan dat pagina niet gevonden kan worden.
Toch heb ik verbinding met internet, bij testje als hij pagina niet weer geeft krijg ik melding dat alles ok is. Heeft dan contact gehad met microsoft site.
Ook mail verzenden en ophalen werkt normaal via outlook.
virusscanners enz. erover heen gedraaid niets helpt voorlopig.
heb hem ook al op gestart in veilige modus DAN WERKT VERBINDING MET INTERNET NORMAAL.
Ik ben al 2 dagen aan het proberen en zoeken.
Hulplijn, van kpn, aan de telefoon gehad maar deze wist het ook niet meer had het over een virus via MSN of zo !!!
Heb ook al Explorer 8 vernieuwd, op dat moment heeft hij ook weer contact gehad met microsoft.com.
Maar helaas geen verbinding met internet.
Lijkt wel of pagina’s tegengehouden worden
Ik weet het niet meer dus vandaar mijn vraag of iemand mij kan helpen.
Bij het ontstaan geen veranderingen aangebracht enz.
Systeem herstel was uitgeschakeld, waarom weet ik niet.
De computer draait op XP
WIE KAN ME HIERMEE HELPEN

Bedankt
Toon
 
Probeer deze procedure eens.
Als je verbinding wel normaal werkt in de veilige modus is dat toch een teken aan de wand dat er in de normale modus "iets" wordt opgestart wat invloed heeft op je internetverbinding.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reaktie

ik heb alles uitgevoerd zoals aangegeven, update via veiligemodus opgehaald ( anders maakte hij geen verbinding ).
ook verschillende problemen gevonden, opgelost enz.
Maar nog geen verbinding.
Wie kan me verder helpen, waar kan ik dat opstart probleem verhelpen die webpagina blokkeerd ???

Bedankt Toon
 
Het probleem is opgelost.
Ik heb de netwerkkaart uit mijn computer verwijdert ( niet er uit gehaald maar verwijdert in systeem ) ook alle netwerk verbindingen weggehaald enz.
Google crome verwijdert, deze had ik al eerder via veiligemodus opnieuw geinstaleerd dus kon ik die daarvoor gebruiken.
Ook alles van MSN verwijdert,
Daarna diversen programa's gedraaid om computer schoon te maken, ( virus, register, spyware scan enz. )
Voordat ik alles verwijdert had heb ik eerst de nieuwste software voor drivers enz. gedownload.
Deze opnieuw geinstaleerd na opgeschoond te hebben. (opnieuw register controleren )
Computer opnieuw opgestart en deze vond natuurlijk hardware, de Netwerkkaart.
Deze zelf laten instaleren en daarna Google crome geinstaleerd, deze moet een goede verbinding hebben. DIT WAS ER TOEN OOK.
Eerst een windows opdate laten doen, daarna Explorer opgestart. OOK HIER WAS DE VERBINDING WEER NORMAAL.
Nu weet ik nog niet precies waar het probleem gezetten heeft want ik had verwacht dat Explorer de mede oorzaker er van was die het bestandje aktief hield van de blokkade naar de pagina's. Dit was dus niet zo.
Wel weet ik dat er inderdaad een bestandje geweest is wat me probeerde te sturen naar een bepaalde site of zou.
In de Veilige modus was dit bestandje niet aktief en had ik gewoon verbinding.
Vandaar ik alles weghaald heb ( behalve Explorer, dit had ik ook nog gedaan als het nog niet goed geweest was ) waar dat bestandje zich op vastgezet zou hebben kunnen zetten.

Toch wil ik iedereen bedanken voor het meedenken en oplossingen aandragen.
Voor degene die een vergelijkbaar probleem hebben is hiermee misschien te oplossing.

bedankt en succes
Toon
 
verversen webpagina

Hallo,

Misschien iemand die me kan helpen. Ik werk met sites tav de financiele markten. Het prettige hieraan is dat sommigen websites continue nieuwe info real-time plaatsen op de website zodat je weet wat er speelt; ofwel de webpagina ververst zich AUTOMATISCH.

Nu werkt dit niet meer en moet ik dmv de F5-knop handmatig verversen. Niet prettig.
Ook koersgrafieken worden normaliter AUTOMATISCH REAL-TIME bijgewerkt; nu moet ik steeds handmatig via F5 verversen.

Iemand die weet hoe ik het AUTOMATISCH verversen vd content op de websites kan herstellen? Ik heb vanalles geprobeerd via Internetopties maar ik kom er niet uit.

Graag uw reactie.
Alvast dank.

PS: Ik werk met windows Vista.

Sander
 
Laatst bewerkt:
Feeds(RSS)

U kunt inhoud automatisch ontvangen als u zich op een webfeed abonneert. Als u zich op een webfeed abonneert, stelt u de interval in waarmee Internet Explorer de website controleert op updates. Zodra er een interval is ingesteld, downloadt Internet Explorer de meest recente inhoud van de lijst met webfeeds automatisch. Klik op Verwante onderwerpen als u wilt weten hoe u zich op een webfeed kunt abonneren.
Kijk 's bij de helpfunctie in internetexplorer.(Feeds(RSS) gebruiken in Internet Explorer)
Probeer 's om je opnieuw te abonneren op de desbetreffende feeds.
 
U kunt inhoud automatisch ontvangen als u zich op een webfeed abonneert. Als u zich op een webfeed abonneert, stelt u de interval in waarmee Internet Explorer de website controleert op updates. Zodra er een interval is ingesteld, downloadt Internet Explorer de meest recente inhoud van de lijst met webfeeds automatisch. Klik op Verwante onderwerpen als u wilt weten hoe u zich op een webfeed kunt abonneren.
Kijk 's bij de helpfunctie in internetexplorer.(Feeds(RSS) gebruiken in Internet Explorer)
Probeer 's om je opnieuw te abonneren op de desbetreffende feeds.


Bedankt voor je tip alvast. Ik heb het aangepast.
Zal kijken of het werkt. Op het eerste oog nog niet.
(Misschien restarten computer?).
 
sander040 maak even een eigen topic aan.
het inbreken in een ander zijn topic is niet toegestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan