webpagina openen in een tabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

shidan

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Berichten
351
beste,

ik ben een pagina aan het maken met een link naar een websitepagina (een loginpagina).
ik had graag naast deze pagina enige commentaar geschreven.
dus dacht ik aan een tabel met in de ene <td> tag de pagina en in de andere <td> tag de commentaar.
zonder succes dus.

weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
(het is wel de bedoeling dat als je inlogd de nieuwe pagina volledig wordt weergegeven.

alvast met dank
 
Tabellen zijn niet bedoeld voor opmaak, maar voor het weergeven van tabulaire data.

Wat jij eerder zoekt is een IFrame, daarmee kun je in je huidige pagina een andere pagina openen.

HTML:
<iframe src ="inlog_pagina.php" width="100%" height="300">
  Je browser ondersteunt geen iframe :(
</iframe>
 
thnx,

ik had dit ondertussen opgelost met een frameset.
het nadeel ervan is dat de te openen pagina ook slechts in dit ene frame komt.

is dat oplosbaar?
 
Vast wel. Maar, als de login op je eigen website staat, is het sowieso beter om het zo aan te passen dat je geen frames nodig hebt, want over het algemeen zijn die alleen bedoeld voor het tonen van content van een ander domein.

Waarschijnlijk zijn er wel javascriptjes die de link openen in de volledige pagina ipv de frame, maar ik werk er niet zo veel mee...

Overigens kun je beter een iframe gebruiken, frameset wordt niet meer ondersteunt en zal dus niet overal correct werken, bovendien geeft het ook van die vervelende balken waarmee je de grootte van de verschillende pagina's kunt veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan