Webpagina opnieuw weergeven .... MAAR ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Zeggen ze eens als maar wat met meldingen begint dan gaat die maar met volgende vervelende steeds door ..:)

Op zich dat is niet zoo erg of catastrofaal maar wel af/ en toe vervelend ..

Hier krijg ( bij helpmij.nl ! ) ik in laatste twee/drie dagen paar keer per-dag deze in Explorer waarschuwinkje tijdens af/ en toe pagina te vernieuwen, welke ik ook op dit moment oorzaak niet vinden kan.
Heb beetje rond gekeken en kan ik wel vertellen dat niets met deze probleem te maken heeft ! -->>http://www.gratisvirusscanner.be/uitschakelen-beveiligingswaarschuwing-pop-up-internet-explorer/
omdat die gemengde inhoud wel daar in zone-internet bij mij ingeschakeld is ..

312iw7m.jpg

Op andere kant Explorer heeft geen nut steeds keer-op-keer opnieuw en steeds opnieuw Her-installeren of geavanceerde instellingen herstellen of opnieuw instellen ...

Laatst bewerkt:
Hoi Royonix,
Lijkt mij dat je (indien helpmij) je een antwoordje aan het intypen was en dan terug gaat naar een vorige pagina zonder het berichtje te versturen (denk ik?)

hoi hoi gast0660 :) heh ik snap niet wat je bedoel ... maar oke

Wil nog eens zeggen i.v.m. dit geval, dat die gebeurt gewoon hier op helpmij.nl als ik kom inlog gegevens als ik ingebracht heb en vervolgens op enter als ik druk
dan op pagina krijg ik weer een vraag of ik cookies accepteren wil en druk ik op ja dan gebeurt dat, maar ook soms gewoon op pijl-vernieuwen als ik klikt of op F5 ook ..

Hoi Royonix,
Mijn inloggegevens (voor helpmij) zijn altijd ingesteld , inloggen gaat automatisch, maar als je een progje gebruikt, zeg maar cc cleaner, dan zijn de cookies bij help mij er idd uit en dan moet je het knopje cookies aanvaarden weer aanklikken. Hopelijk kom je wat verder , wanneer ga je nog iemand helpen met logo's:):)?

Ach natuurlijk kon ik dat weten dat die met cookies altijd te maken heeft, zal wel ietsjes strakjes moeten aanpassen dat cookies niet altijd automatisch bij mij gewist moeten worden :D

:P En ...i.v.m. logo en logos of plaatjes nog maken .... dit moet ik nog natuurlijk nadenken ....:)

Hoi,
Eventjes filteren in uw cleaning progjes , en op gebied van logo's, zeker niet opgeven , you are one of the best:)

Hoi,
Filteren zal waarschijnlijk niet het juiste woord zijn (ben maar een Belg, met andere woordjes)
greetz

:) Nee geen punt snap ik je dotchie :thumb: ik moet ook gewoon opgeven/ aanpassen die mijn auto-schoonmaak proces na elke browser afsluiting denk ik ...

...i.v.m. logos en plaatjes uuch jee dat doe ik wel dagelijks maar door verschillende clubs, en tis mijn hobby al jaaren ( ietsjes langer nog ! :D ) ...

Laatst bewerkt:
Hoi,
Heb gisteren uw plaatjes gezien in een ander postje, en ik dacht dat ik goed was ???, Voor een Nederlander ben je best wel goed:):):):):thumb::cool:
Greetz

:) Nederlander ben ik nu wel jah ( sinds 20 of meer jaar ) ...maar oorspronkelijk ben een beetje net zoals die tekentje onder vandaan .... en nog wat :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan