webpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Safier

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2005
Webpagina's zijn onvolledig:

- of kaders en achtergrond ontbreken
- of letteres lopen door elkaar
- of ik krijg een pagina met hele grote letters, zodat het moeilijk is om gegeven informatie te vinden op de site.

Hoe is dit te verhelpen.

Chris Cornelissen

als je browser actief is ctrl ingedrukt houden en aan het scrollwieltje van je muis draaien, dan moet de tekst in ieder geval kleiner worden. het klinkt een beetje als een resolutie probleem, zit je niet per ongeluk in 640×480 te kijken?

Bedankt voor je reaktie.

Ik krijg inderdaad een beter overzicht door de ctrl. toets in te drukken en te scrollen. De eerste twee punten zijn daarmee echter niet verholpen. Mijn resolutie is ingesteld op 1280 bij 1024.

Chris

in welke browser heb je het? Heb je internet explorer en firefox en beide met zelfde probleem? Kun je een site noemen waar al deze fouten inzitten?

Ik heb alleen IE
Het komt o.m. voor in www.postbank.nl Ik denk echter op elke webpagina. Vergelijk ik de pagina's van mijn pc. met die van mijn laptop, dan zijn die op laptop compleet, maar niet op de pc. Kan het te maken hebben met een onjuiste configuratie van het scherm zelf? Ik heb een 17 inch TFT-scherm. Ik heb echter alles geprobeerd.

Chris

ik zou niet weten waar het verder aan kan liggen. Je kunt firefox downloaden ( http://download.mozilla.org/?lang=n...ox-1.0.6&os=win ) en installeren en kijken of firefox ook dat effect heeft, zo niet dan ligt het aan explorer, zo wel, dan ligt het aan je computer. Weet je dat je via firefox veiliger surft dan via internet explorer, de kans op spyware door het openen van pagina's en per ongeluk op ja klikken is veel kleiner. Maar het blijft natuurlijk vervelend dat explorer niet goed werkt. Misschien, als je het niet altijd gehad hebt, kun je systeem herstel uitvoeren.

Helpt het als je een keer de cache van de tijdelijke internetbestanden leegt? (ook ofline items, geschiedenis en cookies)

Misschien is IE daarmee in de war.

Vr.Gr. Egel.

Dit probleem heb ik al vanaf het begin van dit jaar. Met aanschaf van de nieuwe computer.
De herstelprocedure heb ik al eens gevolgd, zonder resultaat.
De cookie en de geschiedenis zijn nu opnieuw gewist, hoewel ik dat ook regelmatig doe met schijfopruiming.

Het mocht jammergenoeg geen effect hebben.

Ik laat de vraag nog een dag staan.

Bedankt voor jullie reacties en adviezen.

Vr.gr. Chris

Beste Elinek,

Het probleem is toch opgelost.
Je had gelijk toen je mij adviseerde om firebox te installeren.
Bedankt voor je waardevol advies.

vr. gr.

Chris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan