Webpaginavoorbeeld werkt niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Ik wil een eenvoudige webpagina maken met Word. Ik heb op internet gezien dat dat kan.
Ik heb Word 2002.

Ik begin met Bestand/Nieuw/Lege webpagina, vervolgens maak ik d.m.v. Opmaak/Frames/Nieuwe Frames, 3 frames via de funktie Nieuw frame bovenaan en Nieuw frame links.

Daarna sla ik alles op als webpagina via Bestand/opslaan als webpagina.
Daarna wil ik zien hoe het resultaat werkelijk is geworden via Bestand/Webpaginavoorbeeld.

Echter nu is er niets te zien, geen frames !!!

Dus Bestand/ webpaginavoorbeeld werkt bij mij niet goed !! Ra.. ra.. wat te doen ?

Groetjes; :cool:

En via de verkenner?
Op opgeslagen bestand klikken.

Ik neem aan dat je ook de te laden pagina's hebt gemaakt.

En deze frameset opgeslagen hebt als index.html of index.htm

:cool:

Webpaginavoorbeeld.

Inderdaad via Verkenner lukt het wel !! Maar via Word en Webpaginavoorbeeld niet. Ik neem aan dat er iets fout zit in mijn Word programma !!

Nu ik deze handel kan oproepen via Verkenner is dat voor mij ook wel voldoende.

Hardstikke bedankt voor de suggestie !!

Hindrik

Inderdaad via Verkenner lukt het wel !! Maar via Word en Webpaginavoorbeeld niet.

Maar is dit dan ook bij een losse pagina, dus een content pagina voor je site?
Dan heb je nl maar één pagina, en bij een index heb je er drie.

:cool:

Webpaginavoorbeeld

Ik heb in de map Mijn Documenten een map Website gemaakt, daarin staan alle bestandjes betreffende het maken van een website in Word.

Ik maak dus een webpagina met 3 frame's en sla die op als index.htm.
Bij Webpaginavoorbeeld in Word zie ik niets, maar via Verkenner komen de 3 frames wel te voorschijn.

Ook als ik rechtstreeks klik op het bestand Index.htm in Mijn Documenten/Website.!!

Webpaginavoorbeeld in Word geeft wel toegang tot IE, doch een leeg scherm!

Nog bedankt voor de links naar diverse editors, kan ik op mijn gemaak eens in struinen !!!

Hindrik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan