Webroot - Spysweeper Kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo,

Ik ben van plan om het programma Webroot Spy Sweeper te kopen.. Ik heb recenties gezien en die zagen er erg goed uit! Alleen als ik zo'n soort programma wil gaan kopen dan wil ik wel een cd rom hebben die ik op elke computer kan installeren en ook zovaak als het maar kan, En die altijd geldig blijft.. Hoeveel geld ben ik voor zoiets dan kwijt? En waar kan ik die kopen?

Laatst bewerkt:
Je moet het uiteraard zelf weten maar ik vind het pure verspilling van je geld.
Programma's zoals Superantispyware en MBAM zijn gratis en minstens zo goed en naar mijn idee zelfs nog beter.
Mocht helemaal niks meer helpen dan kan je zelfs gratis een HJT Log maken en plaatsen.

Je moet het uiteraard zelf weten maar ik vind het pure verspilling van je geld.
Programma's zoals Superantispyware en MBAM zijn gratis en minstens zo goed en naar mijn idee zelfs nog beter.
Mocht helemaal niks meer helpen dan kan je zelfs gratis een HJT Log maken en plaatsen.

Maar die bieden geen realtime bescherming en SpySweeper wel.....

En het gratis Spybot ook.....

Lees jij wel?

39.95 voor 1 jaar en een tientje meer voor twee jaar !! :confused:

Samenvattend:

Betalen voor anti-spyware programma's is geldverspilling omdat er goede gratis zijn.
Als je dan toch wilt betalen voor real-time bescherming, neem dan eentje die je heel je leven kan gebruiken zoals bijvoorbeeld SUPERAntiSpyware of Malwarebytes' AntiMalware.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan