Webserver niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardoke

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Hallo,

Ben momenteel bezig met een eigen webserver op te zetten, de server zelf draait maar ik kan er niet in komen, als ik op de server zelf http://localhost invoer krijg ik netjes de server pagina te zien, echter als ik dit op een andere pc (met ip van server) binnen het netwerk probeer kan de pagina niet worden weergegeven. Van buitenaf werkt dit ook niet terwijl ik echter de poorten heb geforwarded. Ik heb de serversoftware ook op een andere pc geinstalleerd, en hier precies hetzelfde, dus ik denk dat het aan de router ligt, maar dan zou het intern wel gewoon moeten werken toch ? Voor mijn ftp server heb ik precies hetzelfde gedaan en dit werkt wel gewoon helemaal goed. Mijn router is een Experiabox SX551. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ricardo Anthonissen

Laat eens iemand anders van een andere computer inloggen en kijk if dat wel werkt

ik heb precies hetzelfde probleem....en ik kan het ook niet oplossen

die experiabox die is toch van kpn (internetplusbellen) want die hebben wij ook. alleen de poorten gooi ik open via Gigaset SX551 die hoort daarbij, maar ook dat heeft geen enkelezin. ik heb wat servertjes draaien maar daar kan niemand mee connecten ook al staan de poorten wel openen.:confused: dus ook mijn vraag hoe los je dit op...

er staat wel Exposed Host ik heb opgezocht wat het betekend

The Exposed Host feature in IPNetRouterX can be used to make a single host on your LAN visible to the public Internet, or to prevent unauthorized port access to any host including your gateway machine. If you are not planning on having anyone access your private network from the public (Internet) interface, you may wish to take advantage of this security feature. It effectively prevents external sources from seeing/accessing your gateway except when you are using it to access the Internet.

(dit gaat over een andere router) maar ik denk dat dit het toch wel is....maar ook dit werkt niet

dus ook mijn vraag hoe los je dit op...

gr ruby:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan