Goedemiddag,
Voor een vriendin heb ik een website gemaakt www.prospray.nl (nog niet helemaal af) en een webshop www.prospray.nl/shop
nu wil ik graag in de bovenste navigatiebalk van de shop een link naar het website gedeelte.
nu denk ik dat ik wel ongeveer weet waar ik moet zijn maar ik ben bang dat als ik het niet goed aanpas de hele boel weer op de kop ligt! ik snap nog niet zo veel van het true en else gedoe.
ik denk dat het hier ergens bij in moet komen,
zou iemand me willen en kunnen helpen?
groetjes Roelie
Voor een vriendin heb ik een website gemaakt www.prospray.nl (nog niet helemaal af) en een webshop www.prospray.nl/shop
nu wil ik graag in de bovenste navigatiebalk van de shop een link naar het website gedeelte.
nu denk ik dat ik wel ongeveer weet waar ik moet zijn maar ik ben bang dat als ik het niet goed aanpas de hele boel weer op de kop ligt! ik snap nog niet zo veel van het true en else gedoe.
PHP:
?>
<ul>
<?php
echo "<li><a href=\"index.php?page=main\">" . $txt['menu1'] . "</a></li>";
echo "<li><a href=\"index.php?page=cart&action=show\">" . $txt['menu2'] . " (".CountCart($customerid).")</a></li>";
if ($conditions_page == 1) { echo "<li><a href=\"index.php?page=conditions&action=checkout\">" . $txt['menu3'] . "</a></li>"; }
else { echo "<li><a href=\"index.php?page=shipping\">" . $txt['menu3'] . "</a></li>"; }
if (IsAdmin() == true) {
echo "<li><a href=\"index.php?page=admin&version=$version\">" . $txt['menu9'] . "</a></li>";
}
if (LoggedIn() == true) {
echo "<li><a href=\"index.php?page=my&id=".$customerid."\">".$txt['menu10']." ("; PrintUsername($txt['header3']); echo ")</a></li>";
echo "<li><a href=\"logout.php\">" . $txt['menu11'] . "</a></li>";
}
else {
echo "<li><a href=\"index.php?page=my\">" . $txt['menu12'] . "</a></li>";
echo "<li><a href=\"index.php?page=customer&action=new\">" . $txt['menu13'] . "</a></li>";
}
echo "<li>";
ShowFlags($lang_dir,$gfx_dir);
echo "</li>";
?>
</ul>
zou iemand me willen en kunnen helpen?
groetjes Roelie
Laatst bewerkt door een moderator: