Webshop maken / laten maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter LuukJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LuukJ

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2013
Hallo,

ik kan zelf redelijke websites maken. Wat ik zelf niet kan is een webshop maken. Zijn er ergens tutorials op internet, of wat gaat het me kosten als ik deze laat maken? Heb zelf al gezocht naar tuts maar vind niets...

Bij voorbaat dank,

Mvg,

LuukJ

Uit ervaring weet ik dat het meestal rond de 100-150 euro kost om um te laten maken.

Uit ervaring weet ik dat het meestal rond de 100-150 euro kost om um te laten maken.
Dat is wel heel erg weinig. Ok, als je niet meer wilt dan een standaard CMS met standaard theme, dan zou het misschien kunnen, maar als je een eigen ontwerp wilt zul je er toch een nulletje bij moeten plakken.

Laatst bewerkt:
Dat is wel heel erg weinig. Ok, als je niet meer wilt dan een standaard CMS met standaard theme, dan zou het misschien kunnen, maar als je een eigen ontwerp wilt zul je er toch een nulletje bij moeten plakken.

Dat valt wel mee, ik maak ze voor gemiddeld 200 euro. Daarbij is er een apart (zelfgemaakt) CMS systeem, statistieken, en andere functies beschikbaar enzovoorts.
Wel is er een jaarlijks bedrag (Zo een 30 euro), dat is voor de domeinnaam, updates, hosting etc...

Kan dus echt wel zonder al te hoge kosten.

Dat zijn nog eens scherpe tarieven. Helaas vergeten jullie dat een webshop iets meer is dan enkel een paar leuke knoppen op een webpagina. Dus los van die kosten heb je nog wel een en ander te regelen om je webshop draaiende te krijgen.

absoluut, komt daarnaast nog veel kijken.

Maar puur de website is zo duur niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan